beste mensen,
Hoe rijdt de auto? Ok, allereerst, ik ben geen echte circuit racer. Dus een mening van mij over hoe de auto op zijn grens rijdt, kan ik niet geven. Mijn indruk voor op de openbare weg is dat de auto waanzinning precies en goed aanvoelt. De BMW 135i is echt heeeel veeeel sterker dan mijn Mini. Dahler (de Zwitserse tuner die ook mijn Mini heeft getuned,
http://www.daehler.com) levert een 'DME-optimierung' voor de 135i (dus ook voor de 335i) van 380pk en 540(Nm). Bovendien kunnen zij de electronische begrenzing van 250km/u er af halen. Hoe hard hij dat rijdt? Ik weet het niet. Uiteindelijke worden het allemaal indrukwekkende waardes, ik laat dat volgend jaar overigens wel in Zwitserland doen.
Een Porsche is geen optie voor mij. Ik heb er wel eens om heen gedrenteld, maar dat blijft een tweezitter, en dat is nooit een optie voor mij.
Ik heb gekozen voor de zwarte (hoogglans/saphir), deze ziet er prachtig uit, de lijnen komen, ook in deze versie, er wel goed uit. De rode is ook mooi, alleen vond ik dat de rode achterlichten daar niet goed bij staan. De velgen zijn dezelfde als op de getoonde foto's hier op het forum.
Enfin, de levering is februari 2008, da's lekker snel!
Groetjes, Ferdinand