Yes, al is het verschil verwaarloosbaar en hoeft een voorwielaandrijver sowieso geen ultrastijve voorkant te hebben. Maar het kost een paar tientjes en je kunt ze er zelf makkelijk in schroeven, dus ik begrijp de populariteit van de mod wel.Robin Hartog schreef: 23 aug 2018, 21:48 Dat is ter versteviging van de carrosserie van de cabrio en kan tegelijkertijd ook gebruikt worden ter versteviging worden voor de hatchback oid?
Relatief wel cheap ja. Maar ook de meeste BMW’s zijn relatief cheap in vergelijking met Japans spul waarbij je alle mods moet importeren.matthyssie schreef: 24 aug 2018, 09:32 De meeste mods zijn tientjeswerk vergeleken met BMW's vind ik. Relatief cheap modden zo'n Mini.
Er is ook onwijs veel aftermarket te krijgen voor de Mini. Veel aanbieders, veel spullen.matthyssie schreef: 24 aug 2018, 09:32 De meeste mods zijn tientjeswerk vergeleken met BMW's vind ik. Relatief cheap modden zo'n Mini.
Jij bent dan -as usual- weer de uitzondering op de regelRiceaux schreef: 24 aug 2018, 09:35 Relatief wel cheap ja. Maar ook de meeste BMW’s zijn relatief cheap in vergelijking met Japans spul waarbij je alle mods moet importeren.![]()
Vieze handen bedoel je
Hmm. Ik ben een n00b daarin; hoe wissel ik dat even om?erwin20vt schreef: 29 mei 2019, 22:23 Waarschijnlijk A15 en A16 omwisselen even meten welk constant plus is en welke geschakeld via contact deze moeten vaak omgedraaid worden
Via -mits aanwezig- iso stekker pinnenRobin Hartog schreef: 29 mei 2019, 22:30Hmm. Ik ben een n00b daarin; hoe wissel ik dat even om?erwin20vt schreef: 29 mei 2019, 22:23 Waarschijnlijk A15 en A16 omwisselen even meten welk constant plus is en welke geschakeld via contact deze moeten vaak omgedraaid worden![]()
Gebruikers op dit forum: 2226cc, Peter-Paul, Thomas H en 8 gasten