Zo, paar maanden geen update geplaatst, bij deze maar even eentje. Tijdje geleden ging het raammechaniek van de auto stuk dus die heb ik laten repareren bij de garage. Helaas ging twee dagen later het vernieuwde raammechaniek (aftermarket) ook weer stuk, tevens had ik direct al veel meer last van windgeruis bij de A-stijl. Afijn, dat is toen beter afgesteld en klaar.
Een week later, je raad het al, ging hij weer stuk. Toen heb ik toch maar vriendelijk doch dringend verzocht om hem om te wisselen voor een OEM exemplaar. Gisteren moest hij voor de APK en is het raammechaniek ook direct vervangen voor een OEM exemplaar. Voelt een stuk meer solide aan en windgeruis is nu ook gelukkig weg.
Hij kwam verder probleemloos door de APK heen (oké, een koplamp moest wat beter afgesteld worden), dus dat is weer een meevaller.
Voor 2019 heb ik verder weinig plannen voor de MINI. Misschien een ander onderstel, misschien betere remmen, misschien een andere Top mounted intecooler, etc.
Wat sowieso er gaat komen is het volgende:
- Nieuwe banden (Michelin PS4's)
- Radio met bluetooth. Nieuwe telefoon heeft geen AUX aansluiting meer, dus waardeloos.

- Aero grille
- Eindelijk eens er mee op vakantie naar een zonnig Zuid-Europees land.
Voor de rest zie ik het wel.
En nog even een plaatje van hoe vies hij vorige week was.