haha +1 wet een turbo's johTristan schreef:Wil je onze aardkloot sneller laten ronddraaien?

haha +1 wet een turbo's johTristan schreef:Wil je onze aardkloot sneller laten ronddraaien?
+1Tristan schreef:Wil je onze aardkloot sneller laten ronddraaien?
Waar moet ik de auto heen brengen? Is namelijk ge-edit door een mod om e.o.a. reden??? Desnoods even via PB?JWD schreef:Nooit geweten dat een GTS ZO MOOI in het zwart zou zijn, ben normaal meer van de knalkleuren op deze monsters maar zwart maakt hem helemaal af!
Misschien ff meenemen naar de -mod edit- dit weekend er staan al een aantal Corvettes op de deelnemerlijst dus kan je kijken of Hans wat in te brengen heeft.
en wat stond er dan, ben toch wel nieuwsgierig. altijd leuk om een bijeenkomst aan te doen.Richardt. schreef:Stond niks ''fouts'', waarom het dan geedit is ben ik wel benieuwd naar
Lol. Deerntjeshunter.comNutkees schreef:TRUE!
Heb ondertussen de gegevens ontvangen en kan me niet voorstellen dat het niet deugt. Het evenement is bedoeld voor het goede doel in combinatie met auto's.... Niets mis mee imo.
Was getekend ( the deer hunter)
Wil je een beetje gang in zo`n truck krijgen moet je misschien wel 3 turbo`s monterenduifjes.com schreef:Maar Kees idd ja...ff 2 dikke turbo's erop knallen....
En ook in deze post is ge-editduifjes.com schreef:Maar Kees idd ja...ff 2 dikke turbo's erop knallen....
Jij zal straks wel weg ge-edit worden LOLduifjes.com schreef:En ook in deze post is ge-editduifjes.com schreef:Maar Kees idd ja...ff 2 dikke turbo's erop knallen....
Er is (en komt) geen algeheel totaalverbod op het noemen van namen, evenementen of bedrijven. In dit specifieke geval is er contact over geweest, waarbij we de organiserende bedrijven hebben gewezen op de mogelijkheden om te adverteren. Daar wilde men geen gebruik van maken en dat is prima, dat staat immers iedereen vrij. Alleen moet je dan natuurlijk niet in forumposts alsnog aan de slag gaan om je evenement te pluggen, hoewel dat in dit geval wat sterk uitgedrukt is omdat dat waarschijnlijk niet de bedoeling van JWD was.Nutkees schreef:Ik snap de reactie van het modteam wel ECHTER. Ik zit voor een deel ook bij DF om zo te weten te komen wat voor evenementen er zijn in Nederland om daaruit een selectie te maken van wat ik leuk vind om te bezoeken.
Juist dat ik via deze manier een tip krijg voor een evenement, waardeer ik juist te meer omdat ik zelf niet op de hoogte was daarvan.
Ik zou het jammer vinden als dat niet meer mogelijk is omdat men tegenwoordig moet betalen om een autogerelateerd evenement (driving fun) te mogen benoemen. Men zorgt er in die manier voor dat er concurrentie komt binnen een hobby gerelateerde aangelegenheid. Laat staan dat andere organisatoren DF straks links laten liggen omwille van deze regels.
Puur even mijn mening. Ik vind het jammer en al helemaal als de achterliggende gedachte van een evenement een goed doel is.
Zo iets?duifjes.com schreef:Maar wel een heel groot glas dan.....
Gebruikers op dit forum: Enrico, Martijn_bmw, Semrush [Bot] en 9 gasten