De Viper GTS van Nutkees

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Martijn_bmw

Re: Nutkees heeft een nieuwe ride

Bericht door Martijn_bmw » 14 sep 2010, 13:51

Tristan schreef:Wil je onze aardkloot sneller laten ronddraaien? :shock:
haha +1 wet een turbo's joh :shocking: :shocking:

JWD

Bericht door JWD » 14 sep 2010, 14:15

Nooit geweten dat een GTS ZO MOOI in het zwart zou zijn, ben normaal meer van de knalkleuren op deze monsters maar zwart maakt hem helemaal af!
Misschien ff meenemen naar de -mod edit- dit weekend er staan al een aantal Corvettes op de deelnemerlijst dus kan je kijken of Hans wat in te brengen heeft ;-).

Xave30

Bericht door Xave30 » 14 sep 2010, 14:27

Tristan schreef:Wil je onze aardkloot sneller laten ronddraaien? :shock:
+1 :shock: Mayhem!!

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 14 sep 2010, 15:13

JWD schreef:Nooit geweten dat een GTS ZO MOOI in het zwart zou zijn, ben normaal meer van de knalkleuren op deze monsters maar zwart maakt hem helemaal af!
Misschien ff meenemen naar de -mod edit- dit weekend er staan al een aantal Corvettes op de deelnemerlijst dus kan je kijken of Hans wat in te brengen heeft ;-).
Waar moet ik de auto heen brengen? Is namelijk ge-edit door een mod om e.o.a. reden??? Desnoods even via PB?

En thanks voor het compliment.

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 14 sep 2010, 15:38

Stond niks ''fouts'', waarom het dan geedit is ben ik wel benieuwd naar :hmmm:

Nutkees

Bericht door Nutkees » 14 sep 2010, 15:44

Richardt. schreef:Stond niks ''fouts'', waarom het dan geedit is ben ik wel benieuwd naar :hmmm:
en wat stond er dan, ben toch wel nieuwsgierig. altijd leuk om een bijeenkomst aan te doen.

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 14 sep 2010, 15:50

Die vraag was te verwachten natuurlijk :lol:

De naam van een of ander evenement, maar die ben ik natuurlijk al weer vergeten :bag:
Naam was iig. niet gelijk te herleiden tot ordinaire reclame

Even PM'en dus maar....

JWD

Bericht door JWD » 14 sep 2010, 16:23

Hmm... ik was ook niet op de hoogte van het feit dat ik aan het spammen was, 't is een charity event welke op allerlei sites terug te vinden is.
Excusez-moi.

Paul

Bericht door Paul » 14 sep 2010, 16:32

Mega vet ding zeg!

Metchu

Bericht door Metchu » 14 sep 2010, 16:51

sorry, mogen we geen evenementen meer opnoemen in onze posts? Misschien dat de betreffende mod even uitleg kan geven hierover? Waar moeten we dan over schrijven? Of is JWD betrokken bij het evenement? Vooralsnog ziet het er iig niet echt tolerant uit op deze manier... Van mij mag deze post best verwijderd worden, als er maar een "uitleg" van de betreffende mod komt

Nutkees

Bericht door Nutkees » 14 sep 2010, 16:54

TRUE!

Heb ondertussen de gegevens ontvangen en kan me niet voorstellen dat het niet deugt. Het evenement is bedoeld voor het goede doel in combinatie met auto's.... Niets mis mee imo.

Was getekend ( the deer hunter) :hosanna:

Oof
Auto: Caddy 1.6 TDI

Bericht door Oof » 14 sep 2010, 16:55

Nutkees schreef:TRUE!

Heb ondertussen de gegevens ontvangen en kan me niet voorstellen dat het niet deugt. Het evenement is bedoeld voor het goede doel in combinatie met auto's.... Niets mis mee imo.

Was getekend ( the deer hunter) :hosanna:
Lol. Deerntjeshunter.com

Luco

Bericht door Luco » 14 sep 2010, 16:55

Er wordt wel meer vreemd gemod de laatste tijd.

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 14 sep 2010, 17:09

Ik heb de post nog gelezen voordat hij werd aangepast. Is inderdaad een event waarbij JWD in de organisatie zit, maar in mijn ogen is dat toch geen reden om meteen te modden? In dit geval gewoon een verwijzing naar een leuke meeting.

Moderator

Bericht door Moderator » 14 sep 2010, 23:30

Och het is vrij simpel.

De organisatie achter dit evenement is gewoon een commercieel bedrijf met een eigen businessmodel. De mensen die dit organiseren hebben in het verleden contact met ons opgenomen. Wij hebben toen aangegeven dat ze als bedrijf op verschillende manieren kunnen adverteren op Driving-fun.com. Men wilde hier geen gebruik van maken. Mocht men alsnog hier wel gebruik van willen maken: http://www.driving-fun.com/adverteren.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 15 sep 2010, 07:03

Maar Kees idd ja...ff 2 dikke turbo's erop knallen.... :thumbup:

Nutkees

Bericht door Nutkees » 15 sep 2010, 10:06

Ik snap de reactie van het modteam wel ECHTER. Ik zit voor een deel ook bij DF om zo te weten te komen wat voor evenementen er zijn in Nederland om daaruit een selectie te maken van wat ik leuk vind om te bezoeken.

Juist dat ik via deze manier een tip krijg voor een evenement, waardeer ik juist te meer omdat ik zelf niet op de hoogte was daarvan.

Ik zou het jammer vinden als dat niet meer mogelijk is omdat men tegenwoordig moet betalen om een autogerelateerd evenement (driving fun) te mogen benoemen. Men zorgt er in die manier voor dat er concurrentie komt binnen een hobby gerelateerde aangelegenheid. Laat staan dat andere organisatoren DF straks links laten liggen omwille van deze regels.

Puur even mijn mening. Ik vind het jammer en al helemaal als de achterliggende gedachte van een evenement een goed doel is.

:blabla:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 15 sep 2010, 10:09

duifjes.com schreef:Maar Kees idd ja...ff 2 dikke turbo's erop knallen.... :thumbup:
Wil je een beetje gang in zo`n truck krijgen moet je misschien wel 3 turbo`s monteren :mrgreen:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 15 sep 2010, 10:23

duifjes.com schreef:Maar Kees idd ja...ff 2 dikke turbo's erop knallen.... :thumbup:
En ook in deze post is ge-edit :bag:

Michel P

Bericht door Michel P » 15 sep 2010, 10:26

duifjes.com schreef:
En ook in deze post is ge-edit :bag:
Jij zal straks wel weg ge-edit worden LOL

Luco

Bericht door Luco » 15 sep 2010, 10:29

Ik ben er ook klaar mee, dit is gewoon niet meer prettig.

Snipe

Bericht door Snipe » 15 sep 2010, 10:33

Nutkees schreef:Ik snap de reactie van het modteam wel ECHTER. Ik zit voor een deel ook bij DF om zo te weten te komen wat voor evenementen er zijn in Nederland om daaruit een selectie te maken van wat ik leuk vind om te bezoeken.

Juist dat ik via deze manier een tip krijg voor een evenement, waardeer ik juist te meer omdat ik zelf niet op de hoogte was daarvan.

Ik zou het jammer vinden als dat niet meer mogelijk is omdat men tegenwoordig moet betalen om een autogerelateerd evenement (driving fun) te mogen benoemen. Men zorgt er in die manier voor dat er concurrentie komt binnen een hobby gerelateerde aangelegenheid. Laat staan dat andere organisatoren DF straks links laten liggen omwille van deze regels.

Puur even mijn mening. Ik vind het jammer en al helemaal als de achterliggende gedachte van een evenement een goed doel is.

:blabla:
Er is (en komt) geen algeheel totaalverbod op het noemen van namen, evenementen of bedrijven. In dit specifieke geval is er contact over geweest, waarbij we de organiserende bedrijven hebben gewezen op de mogelijkheden om te adverteren. Daar wilde men geen gebruik van maken en dat is prima, dat staat immers iedereen vrij. Alleen moet je dan natuurlijk niet in forumposts alsnog aan de slag gaan om je evenement te pluggen, hoewel dat in dit geval wat sterk uitgedrukt is omdat dat waarschijnlijk niet de bedoeling van JWD was.

Overigens gaat het om een gesponsord evenement dat door bedrijven georganiseerd wordt, waarbij de deelnemers betalen om mee te doen. Wel wordt achteraf een veiling gehouden, waarbij gratis verworven items worden geveild voor een goed doel.
Dat is een heel andere opzet als bijvoorbeeld de Maarten Memorial, waarbij iedereen zich vrijwillig inzet voor een goed doel. Zulke evenementen kunnen meer op onze sympathie rekenen. Dat had je onder meer kunnen zien omdat onlangs Racen tegen kanker een maand op de frontpage heeft gestaan.

Dat even ter uitleg en aanvulling. Verder is het een storm in een glas water en wensen we iedereen die naar dat evenement gaat veel plezier.

Back on topic - de Viper van Kees.

Snipe
moderator

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 15 sep 2010, 10:58

Maar wel een heel groot glas dan.....

Michel P

Bericht door Michel P » 15 sep 2010, 11:04

duifjes.com schreef:Maar wel een heel groot glas dan.....
Zo iets?
Afbeelding

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 15 sep 2010, 11:06

Het enige glas hier is nu beslagen.....mn brilleglazen :mrgreen:

Plaats reactie