Nutkees schreef:Ik snap de reactie van het modteam wel ECHTER. Ik zit voor een deel ook bij DF om zo te weten te komen wat voor evenementen er zijn in Nederland om daaruit een selectie te maken van wat ik leuk vind om te bezoeken.
Juist dat ik via deze manier een tip krijg voor een evenement, waardeer ik juist te meer omdat ik zelf niet op de hoogte was daarvan.
Ik zou het jammer vinden als dat niet meer mogelijk is omdat men tegenwoordig moet betalen om een autogerelateerd evenement (driving fun) te mogen benoemen. Men zorgt er in die manier voor dat er concurrentie komt binnen een hobby gerelateerde aangelegenheid. Laat staan dat andere organisatoren DF straks links laten liggen omwille van deze regels.
Puur even mijn mening. Ik vind het jammer en al helemaal als de achterliggende gedachte van een evenement een goed doel is.

Er is (en komt) geen algeheel totaalverbod op het noemen van namen, evenementen of bedrijven. In dit specifieke geval is er contact over geweest, waarbij we de organiserende bedrijven hebben gewezen op de mogelijkheden om te adverteren. Daar wilde men geen gebruik van maken en dat is prima, dat staat immers iedereen vrij. Alleen moet je dan natuurlijk niet in forumposts alsnog aan de slag gaan om je evenement te pluggen, hoewel dat in dit geval wat sterk uitgedrukt is omdat dat waarschijnlijk niet de bedoeling van JWD was.
Overigens gaat het om een gesponsord evenement dat door bedrijven georganiseerd wordt, waarbij de deelnemers betalen om mee te doen. Wel wordt achteraf een veiling gehouden, waarbij gratis verworven items worden geveild voor een goed doel.
Dat is een heel andere opzet als bijvoorbeeld de Maarten Memorial, waarbij iedereen zich vrijwillig inzet voor een goed doel. Zulke evenementen kunnen meer op onze sympathie rekenen. Dat had je onder meer kunnen zien omdat onlangs
Racen tegen kanker een maand op de frontpage heeft gestaan.
Dat even ter uitleg en aanvulling. Verder is het een storm in een glas water en wensen we iedereen die naar dat evenement gaat veel plezier.
Back on topic - de Viper van Kees.
Snipe
moderator