Dat is zodat jij in je binnenspiegel ziet wat jou komt verslinden.hugo schreef:Onduidelijk spiegelschrift, nee dat is handig.
En Audi verkocht de meeste quattro's.(krastdoor BMW dus)
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
BMW-rijders doen twee dingen: bumperkleven en dwars de hoek om. Logisch dus om de type-aanduiding in spiegelschrift achterop te zetten voor het bumperkleven, en dan natuurlijk op de zijkant vanwege het dwars de hoek om knallen. De achterkant is uit beeld voor je 'm gezien hebt 8)allen schreef:Dat is zodat jij in je binnenspiegel ziet wat jou komt verslinden.hugo schreef:Onduidelijk spiegelschrift, nee dat is handig.
[img:1280:1024]http://forum.avtoindex.com/foto/data/me ... 3-75_1.jpg[/img]
-
HSR
- Berichten: 5546
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
Over AWD gesproken. Wij hebben thuis een Touareg 3.2 V6 en dat is kwa onderstel echt alles behalve slecht. Ik heb bochten waar ik met de C30 met 100km/h tegen het onderstuur moet vechten en die 2.5ton zware SUV trek ik daar gewoon zonder gezeur met 110 doorheen. Ik voel me soms echt een rallydriver in dat hok, je zit hoog, veel veerweg, buitengewoon goede wegligging voor zo'n bakbeest en een potent klinkende V6. Hier op de onvoorstelbaar slechte wegen in het Antwerpse havengebied heb ik echt lol voor 10 in dat hok, keihard rijden tegen de limieten aan en ondertussen niks geen problemen met die slechte wegen. Ok, toegegeven, over het verbruik zullen we het maar niet hebben. 
- wooter
- Berichten: 519
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 16:31
- Locatie: Onder het canvas
Ik ben een beetje verbaasd over de voluit goede kritieken van het Quattro-systeem. Er zijn nl. hopen incarnaties van het 4x4-systeem uit de VAG-stal, en de latere '4motion'-systemen werken beter dan de eerdere quattro's...
http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(a ... ve_system)
http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(a ... ve_system)
- wjn
- Berichten: 3105
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24
Niet echt een wetenschappelijke bronwooter schreef:Ik ben een beetje verbaasd over de voluit goede kritieken van het Quattro-systeem. Er zijn nl. hopen incarnaties van het 4x4-systeem uit de VAG-stal, en de latere '4motion'-systemen werken beter dan de eerdere quattro's...
http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(a ... ve_system)
Dat latere systemen beter werken, is eerder te wijten aan de verbeterde electronische gestuurde systemen (ESD/ESP etc.).
- Niels
- Berichten: 22546
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
-
EG
- Berichten: 1257
- Lid geworden op: 12 jul 2007, 13:29
De volwaardige permanente 4x4 systeem zoals je in de A6 etc. hebt (volgens mij alle VAG apparaten met in lengterichting geplaatste motoren) zijn de beste systemen.wooter schreef:Ik ben een beetje verbaasd over de voluit goede kritieken van het Quattro-systeem. Er zijn nl. hopen incarnaties van het 4x4-systeem uit de VAG-stal, en de latere '4motion'-systemen werken beter dan de eerdere quattro's...
http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(a ... ve_system)
4motion zoals in de Golf 4/5 etc. kan dat zeker niet evenaren. Is gewoon compleet ander systeem.
-
HSR
- Berichten: 5546
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
Niels schreef:Zal luchtvering hebben zekerhugo schreef: Touareg 3.2 V6 en dat is kwa onderstel echt alles behalve slecht.: Anders is het echt een hobbelgeit
Luchtvering is echt een wereld van verschil met die dingen.
Nee hoor, gewoon de conventionele demper/veren combinatie. Inderdaad werd daar veel kritiek op geleverd maar ik vind het echt een heel goede balans hebben.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bob Gervais, Google [Bot] en 16 gasten
