Dat is zodat jij in je binnenspiegel ziet wat jou komt verslinden.hugo schreef:Onduidelijk spiegelschrift, nee dat is handig.

BMW-rijders doen twee dingen: bumperkleven en dwars de hoek om. Logisch dus om de type-aanduiding in spiegelschrift achterop te zetten voor het bumperkleven, en dan natuurlijk op de zijkant vanwege het dwars de hoek om knallen. De achterkant is uit beeld voor je 'm gezien hebt 8)allen schreef:Dat is zodat jij in je binnenspiegel ziet wat jou komt verslinden.hugo schreef:Onduidelijk spiegelschrift, nee dat is handig.
Niet echt een wetenschappelijke bronwooter schreef:Ik ben een beetje verbaasd over de voluit goede kritieken van het Quattro-systeem. Er zijn nl. hopen incarnaties van het 4x4-systeem uit de VAG-stal, en de latere '4motion'-systemen werken beter dan de eerdere quattro's...
http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(a ... ve_system)
De volwaardige permanente 4x4 systeem zoals je in de A6 etc. hebt (volgens mij alle VAG apparaten met in lengterichting geplaatste motoren) zijn de beste systemen.wooter schreef:Ik ben een beetje verbaasd over de voluit goede kritieken van het Quattro-systeem. Er zijn nl. hopen incarnaties van het 4x4-systeem uit de VAG-stal, en de latere '4motion'-systemen werken beter dan de eerdere quattro's...
http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(a ... ve_system)
Niels schreef:Zal luchtvering hebben zekerhugo schreef: Touareg 3.2 V6 en dat is kwa onderstel echt alles behalve slecht.: Anders is het echt een hobbelgeit
Luchtvering is echt een wereld van verschil met die dingen.