Niet dat ik het nou een ramp vind op in een Polo te rijden, maar als je een grote slee inleverd, kan een klein karretje best wat praktische problemen geven zegmaar...
Inderdaad met als uitzondering directieauto's (A8/7/S). Dan mag je wel een dikkere auto verwachten.ChrisHK schreef:Lekker belangrijk dat je tijdelijk even in een Picanto/Ka/Twingo of wat dan ook moet sturen.
Destemeer waardeer je je eigen auto weer als je hem terug krijgt!![]()
Ik vind het altijd erg arrogant dat er berijders zijn die 1op1 eisen...
Dat is zeker waar. Voor een dag maakt het weinig uit en dan waardeer je je eigen auto des te meer. Dit gezegd hebbende, ik heb 1x een renault modus meegekregen maar dat vond ik echt niks. Ik voelde me net de paus zo hoog en met al dat glas.Lekker belangrijk dat je tijdelijk even in een Picanto/Ka/Twingo of wat dan ook moet sturen.
Juist! Dat had ik laatst ook, kreeg een 523i touring mee. Toen besefte ik weer hoe fijn een automaat kan zijn en hoe de grootte me mee viel. Daarnaast heb ik mijn stiefpa laten rijden en mijn moeder meegenomen en dat is meestal de juiste weg naar een nieuwe auto voor hun. Daarnaast word ik er gewoon enthousiast van en dat helpt BMW ook.Snipe schreef:Wat er bij komt: ik heb doorgaans geen problemen met een goedkopere auto, maar ik word er ook niet hebberig van. Geef me wat moois mee, en de kans is aanzienlijk groter dat ik overweeg om het te kopen. In die zin is het dus veel verstandiger van de dealer om een mooie 3 of 5 mee te geven..!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten