Nou vroeg ik me af, of je bij merken als Porche, Bentley, Ferrari, AM, Corvette etc, die niet echt kleine auto's in hun programma hebben altijd een merk-eigen auto meekrijgt? Of gewoon 1 of ander gebakje via Hertz ofzo?
HeheRoman schreef:Krijg helemaal niks mee. Een kleine auto kan voor 25 euro per dag. Een middenklasser (denk golf etc) kan voor 35 euro.
En anders kun je gaan lopen
Hmm interessantNiels schreef:Bij mijn voormalige werkgever hebben ze een huurvloot van Lupo tot A8 met nog wat Touareg's en Cayenne's. Je kunt vanalles reserveren alleen mensen gaan er vaak vanuit dat als ze hun auto brengen voor een onderhoudsbeurtje dat ze dan "van de zaak" wel even gratis een autootje meekrijgen en dat is gewoon niet zo behalve als je een A8 of Phaeton rijdt. Dat vergoed PON a 190,- ex per dag (voor een A8 of fully loaded A6)
Het leuke van deze regeling is dat je een andere auto dan een A8 of fully loaded A6 (misschien ook nog wel Touareg's e.d.) NIET vergoed krijgt van PON. Het is dus alles of helemaal nietsMaurice Graber schreef:Hmm interessantNiels schreef:Bij mijn voormalige werkgever hebben ze een huurvloot van Lupo tot A8 met nog wat Touareg's en Cayenne's. Je kunt vanalles reserveren alleen mensen gaan er vaak vanuit dat als ze hun auto brengen voor een onderhoudsbeurtje dat ze dan "van de zaak" wel even gratis een autootje meekrijgen en dat is gewoon niet zo behalve als je een A8 of Phaeton rijdt. Dat vergoed PON a 190,- ex per dag (voor een A8 of fully loaded A6)Ben al wel een paar keer met een Golf of een Polo op stap gestuurd. Maar heb ook wel een keer de S5 meegekregen of een S8/S3, dus zal niet zeuren.
Mooi is dat hèduifjes.com schreef: Leaserijders krijgen conform de voorwaarden van de Leasemaatschappij een auto, dat kan dus inhouden als je een goedkoop leasecontract hebt dat wij maximaal een Yaris vergoed krijgen......en juist die groep *(die dus een helemaal uitgekleed leasecontract hebben) die lopen het hardst te zeuren...... de klanten die bijvoorbeeld een RX300 GS300 bij ons in onderhoud hebben boeit het niet zo
Ook bij Porsche moet je betalen voor een auto. Vaak wordt er speciaal om een klein autootje gevraagd. Geen dure dingen dus daar in de verhuur.Casper schreef:De S-klasse van de zaak hier moest laatst voor een onderhoudsbeurt naar de dealer. Als leenauto hadden ze nog alleen een A-klasse. Toen ik een beetje verontwaardigd reageerde omdat ik met wat collega's naar een afspraak moest bleek dat ze nog een mooie C320cdi hadden staan die ze wel een dagje konden missen.![]()
Nou vroeg ik me af, of je bij merken als Porche, Bentley, Ferrari, AM, Corvette etc, die niet echt kleine auto's in hun programma hebben altijd een merk-eigen auto meekrijgt? Of gewoon 1 of ander gebakje via Hertz ofzo?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten