bel ff als je gaatArthur schreef:Zal eens kijken of de "agenda" het toe laat![]()
Is een half uurtje rijden voor mij, misschien kom ik ff kijken.

Daar heb ik de vorige keer niet op gelet. Bovendien had ik mijn transpondernummer niet opgeschreven.Je krijgt een sticker en een transponder
Leuk, worden de tijden dan gemeten ? en waarop te zien dan ? Of krijg je een uitdraai achteraf ?
Zoals ik nu denk en als ik goed heb kunnen maffen...kom ik ook ff kijken, Denk net voor 14u als ik niet kom sms ik Mark nog voor 14u, op zich wel ff leuk...wil sowieso ff sfeer proeven en kijken of ik ook een keer mee wil doen, tis wel weer wat duurder...Flatline schreef:Rene, als het een beetje knap weer is dan ben ik er ook, dus zorg er maar voor dat je er zelf ook bent!
Jammer dat het zo rustig was Rene.maar waren bleven al de DF'rs...
Misschien ken ik deze wel. Met onze cursus in december was er ook een oranje GT3 bij. Op een gegeven moment vloog hij er af en belande in het water (gelukkig ondiep).Er reed nog iemand met een orange Porsche GT3 RS maar die verloor ineens alle olie Shocked de kar zat er helemaal onder van achter en wielen enz enz...maar hij deed er nuchter over, hup sticker eraf en op z'n Mercedes CLS AMG 6.3 speciaal aangepast en 620pk Shocked hup 4 man erin en hij zegt, deze is nog sneller dan de GT3 RS dus ach... Laughing
tip voor de volgende keer: ff een reserve autotje meenemen@Aiko, ja dat kan maar zo dezelfde zijn, hij keek er bijna niet eens naar, zei van daar kijken de Porsche monteurs maar weer naar en maken het wel, als het alleen een gesprongen leiding is no problem en als de motor eruit moet ook geen probleem maken ze wel weer, zoiets heel nuchter en toen pakte hij de dikke CLS AMG 6.3 special met 620pk...en hup sticker van de porsche op de merc en gaan weer het circuit op Shocked tja als je geld hebt...
huh....damn...dus in dat laatste uurtje toen ik net weg was nog iets spannends gemist dus...Hot Wheels and a chick with High heelsSteven Nauta schreef:De dame met de 996 GT3 RS op 8cm (!!!) hoge hakken vond ik nog het mooiste. Ze stuurde die Porker wel zo verschrikkelijk hard die baan over, onze reactie was dan ook unaniem "doe mij zo'n chick!" Verder veel leuke mensen ontmoet, komende zondag weer van de partij met een grote lading Porsches. Nu al 25 inschrijvingen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast