Vijverberg Trofee

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 08 jan 2008, 22:24

Arthur schreef:Zal eens kijken of de "agenda" het toe laat :wink:
Is een half uurtje rijden voor mij, misschien kom ik ff kijken.
bel ff als je gaat :D

GTRene

Bericht door GTRene » 09 jan 2008, 01:05

Aiko schreef:GTRene schreef:
maar kun je dan pinnen of moet je cash meenemen?
Cash
gaat het daar met rijnummers ofzo...
Je krijgt een sticker en een transponder
duidelijk, thnx 8)

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 09 jan 2008, 09:25

Rene, als het een beetje knap weer is dan ben ik er ook, dus zorg er maar voor dat je er zelf ook bent! :lol:

VLA

Bericht door VLA » 09 jan 2008, 10:33

Aiko schreef:GTRene schreef:
maar kun je dan pinnen of moet je cash meenemen?
Cash
gaat het daar met rijnummers ofzo...
Leuk, worden de tijden dan gemeten ? en waarop te zien dan ? Of krijg je een uitdraai achteraf ?

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 09 jan 2008, 10:44

Niels schreef:
Arthur schreef:Zal eens kijken of de "agenda" het toe laat :wink:
Is een half uurtje rijden voor mij, misschien kom ik ff kijken.
bel ff als je gaat :D
OK.

@iko

Bericht door @iko » 09 jan 2008, 14:03

Leuk, worden de tijden dan gemeten ? en waarop te zien dan ? Of krijg je een uitdraai achteraf ?
Daar heb ik de vorige keer niet op gelet. Bovendien had ik mijn transpondernummer niet opgeschreven.

Weet iemand anders of je de tijden ergens kunt zien? (Cor, Jan, Hans, Elmar?)

nog 1 tip: volgens mij is helm verplicht

Elmar

Bericht door Elmar » 09 jan 2008, 17:21

Van de ronde tijden die je achteraf kunt bekijken is mij niets bekend.

GTRene

Bericht door GTRene » 13 jan 2008, 04:01

Flatline schreef:Rene, als het een beetje knap weer is dan ben ik er ook, dus zorg er maar voor dat je er zelf ook bent! :lol:
Zoals ik nu denk en als ik goed heb kunnen maffen...kom ik ook ff kijken, Denk net voor 14u als ik niet kom sms ik Mark nog voor 14u, op zich wel ff leuk...wil sowieso ff sfeer proeven en kijken of ik ook een keer mee wil doen, tis wel weer wat duurder... :?
Ik neem dan wel een helm mee want een rondje daar heb ik nog nooit gedaan zo kan je mooi een beetje wat meenemen in je kop en ff genieten hoe andere auto's het circuit ronden 8)
Heb redelijk kunnen maffen dus ben der straks wel bij denk tussen 13:30 en 14u , see you later :lol:

Hoop dat ik nog met een paar mee kan rijden 8) to make my adreline flow :twisted:

GTRene

Bericht door GTRene » 13 jan 2008, 18:11

Nou...leuk hoor, kom ik daar op Assen TT tegen 13:30u dacht drukte van jewelste...is er bijna geen auto daar...reden een keer 5 auto's...eerst geen DF'rs..dacht huh? toen kwamen Mark en Steven en eenvriend van hen? eraan lopen ...het weer was perfect voor een auto(wel fris) maar waren bleven al de DF'rs...het was verder wel ff gezellig maar had me toch meer erbij voorgesteld...next time dan maar?
Er reed nog iemand met een orange Porsche GT3 RS maar die verloor ineens alle olie :shock: de kar zat er helemaal onder van achter en wielen enz enz...maar hij deed er nuchter over, hup sticker eraf en op z'n Mercedes CLS AMG 6.3 speciaal aangepast en 620pk :shock: hup 4 man erin en hij zegt, deze is nog sneller dan de GT3 RS dus ach... :lol:

Beetje zitten sprinten nog op de grote lege parkeerplaats...en na wat foto's gemaakt door Marks nieuwe superfoto toestel...erg gaaf Mark, kost wat maar dan heb je ook wat 8)

Op de heen weg nog een flitser op tijd gespot...terug weg niet gezien..maar lette ook niet op wat dat betrefd, maar volgens mij was ie weg...

Toen nog een agressieve motorrijder tegen gekomen, ik haalde 2 auto's in en der reed een auto voor me ook en ik haalde die ook in, dat kon snel met dat monster van mij...maar in de verte kwam een motor rijder aan en die had ik wel gezien natuurlijk, en toen ik klaar was met inhalen en weer op de rechterbaan was, duurde het zeker nog 400 a 500 meter voor die motor bij me was...dus perfecte inhaalmanoeuvre...echter ik denk dat die motor rijder alleen de voorste auto zag in de verte ofzo want toen ie tegenovergesteld naast me reed...kwam die mijn helft op en stak gek gebarend zijn middelvinger op? erg onnodig en agressief? er was echt niks aan de hand, maarja sommige mensen...maken zelf gekke fouten, maar geven een ander de schuld en dan zo agressief?! bah...dat raakt me, ook al sta ik er qua vertsand en inzicht natuurlijk ver boven, maar toch.. dat had ik helemaal niet verdiend en sloeg nergens op, en die motorrijder was nog wel zo'n racer figuur...mafkees...

Maareuh waar waren jullie...ik dacht dat er aardig wat zouden komen, je had de baan voor je alleen, zoals gezegd reden er als je pech had 3 auto's op de baan of alleen :lol: dat kost geld, hadden ze beter een speciale 20 persoons groep met auto's van DF erbij kunnen hebben a 150,- hadden wij lol...en hun iets terug van de kosten...

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 13 jan 2008, 18:59

ja shit man!

Kreeg vrijdag van de grote baas te horen dat ik kaartjes kreeg voor de vip in de Amsterdam Arena voor de wedstrijd Ajax-Az... Beetje lastig om dan Nee te zeggen natuurlijk.... :?

Elmar

Bericht door Elmar » 13 jan 2008, 19:03

Mijn auto deed het niet.

@iko

Bericht door @iko » 13 jan 2008, 19:34

GTRene schreef:
maar waren bleven al de DF'rs...
Jammer dat het zo rustig was Rene.
Ik wist dat ik deze week niet zou gaan (heb ik ook niet beweerd in deze thread).
Ik hoop dat ik volgende week ga. Ik ben aan het kijken naar een circuit M3 en ik hoop dat ik samen met de huidige eigenaar de middag kan proefrijden. Moet het wel droog zijn.

@iko

Bericht door @iko » 13 jan 2008, 19:44

GTrene scheef
Er reed nog iemand met een orange Porsche GT3 RS maar die verloor ineens alle olie Shocked de kar zat er helemaal onder van achter en wielen enz enz...maar hij deed er nuchter over, hup sticker eraf en op z'n Mercedes CLS AMG 6.3 speciaal aangepast en 620pk Shocked hup 4 man erin en hij zegt, deze is nog sneller dan de GT3 RS dus ach... Laughing
Misschien ken ik deze wel. Met onze cursus in december was er ook een oranje GT3 bij. Op een gegeven moment vloog hij er af en belande in het water (gelukkig ondiep).
Een beetje gaffa tape op de bumper en hij reed er de volgende week weer vrolijk bij!

GTRene

Bericht door GTRene » 13 jan 2008, 20:36

@Aiko, ja dat kan maar zo dezelfde zijn, hij keek er bijna niet eens naar, zei van daar kijken de Porsche monteurs maar weer naar en maken het wel, als het alleen een gesprongen leiding is no problem en als de motor eruit moet ook geen probleem maken ze wel weer, zoiets heel nuchter en toen pakte hij de dikke CLS AMG 6.3 special met 620pk...en hup sticker van de porsche op de merc en gaan weer het circuit op :shock: tja als je geld hebt...

@Elmar, klote zeg dat je kar pech had...was ideaal om te rijden, temp..weer...ruimte :shock:

@Flatline...tja daar zit ook wat in, toch jammer....maarja we hadden eigenlijk met 20 man wat goedkoop een groepsbuy kunnen doen zeg 100 of 150,- euro de man en knallen...beter dan een lege baan en veel kosten lijkt me....

@iko

Bericht door @iko » 13 jan 2008, 21:33

GTRene schreef
@Aiko, ja dat kan maar zo dezelfde zijn, hij keek er bijna niet eens naar, zei van daar kijken de Porsche monteurs maar weer naar en maken het wel, als het alleen een gesprongen leiding is no problem en als de motor eruit moet ook geen probleem maken ze wel weer, zoiets heel nuchter en toen pakte hij de dikke CLS AMG 6.3 special met 620pk...en hup sticker van de porsche op de merc en gaan weer het circuit op Shocked tja als je geld hebt...
tip voor de volgende keer: ff een reserve autotje meenemen :D

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 13 jan 2008, 22:16

Was inderdaad leuk vandaag, alleen jammer van de DF afwezigheid maar dat komt nog wel. De 997 RS man heeft later de dag de 63 AMG ook nog bijna (écht bijna!) kort gereden. Ingang pits wou hij laatste moment nog halen, hij stoppen aan het begin van de pits. Daar stonden wij, even praten met organisator. Banden rookten nog en remmen begonnen te fikken, dus snel vervolg rondje om af te koelen.

De dame met de 996 GT3 RS op 8cm (!!!) hoge hakken vond ik nog het mooiste. Ze stuurde die Porker wel zo verschrikkelijk hard die baan over, onze reactie was dan ook unaniem "doe mij zo'n chick!" Verder veel leuke mensen ontmoet, komende zondag weer van de partij met een grote lading Porsches. Nu al 25 inschrijvingen.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 13 jan 2008, 22:19

Ik had wel even willen komen kijken maar kon het niet echt opbrengen. De avond ervoor was wat laat en s'middags moest ik mijn favo basketbal team ook nog supporten welke verloren :evil:

De data hou ik wel even in de gaten want ik vind het wel lekker sfeer proeven al mag er wel meer dan een auto of vijf voorbij razen :D

GTRene

Bericht door GTRene » 13 jan 2008, 23:01

Steven Nauta schreef:De dame met de 996 GT3 RS op 8cm (!!!) hoge hakken vond ik nog het mooiste. Ze stuurde die Porker wel zo verschrikkelijk hard die baan over, onze reactie was dan ook unaniem "doe mij zo'n chick!" Verder veel leuke mensen ontmoet, komende zondag weer van de partij met een grote lading Porsches. Nu al 25 inschrijvingen.
huh....damn...dus in dat laatste uurtje toen ik net weg was nog iets spannends gemist dus...Hot Wheels and a chick with High heels :lol:
weet niet of ik er de volgende x bij ben, maar kom nog wel weer kijken, hopen ist dan iets warmer...en meer cars..en een mogelijkheid om voor 100,-euro 2 uur te knallen :lol: count me in...

@iko

Bericht door @iko » 13 jan 2008, 23:51

weet niet of ik er de volgende x bij ben, maar kom nog wel weer kijken, hopen ist dan iets warmer...en meer cars..en een mogelijkheid om voor 100,-euro 2 uur te knallen Laughing count me in...
Misschien kun je samen met een andere DF-er inschrijven? En dan sticker overplakken?? (zoals die GT3 deed)

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 14 jan 2008, 01:19

Heerlijke middag gehad in Assen. Helaas de heren van hier niet mogen zien aldaar, maar niet te min een erg leuke en gezellige middag gehad. Leuke mensen ontmoet, leuke contacten op gedaan en een paar fraaie foto's geschoten.

Leuk om René ook weer eens even IRL te spreken en even een paar foto te kunnen maken van de Hartge (zie het Mijn Auto topic). Daarnaast erg mooie wagens zien rijden op de baan en op de parkplatz. Helaas was het op de baan erg rustig met maar een aantal auto's. Desalniettemin was het erg leuk om naar te kijken.

Op een gegeven moment kwam er zelf nog een bestuurder van een 996 C2 op Duitse platen naar me toe om in ruil voor een paar foto's mij een paar rondjes mee te nemen de baan op. Zo gezegd zo gedaan, en zo had ik toch mooi mijn eerste meter óp het circuit is Assen er ook op zitten. Ziet er uit als een erg fraai circuit met een paar erg snelle bochten, maar ook een paar technisch vrij ingewikkelde.

Volgende week is de Nederlandse Porsche Club er aan het rijden en zal ook ik er weer aanwezig zijn. Nog meer mensen van hier die er volgende week bij zullen zijn???

Hier een paar foto's die ik vandaag heb geschoten. Was de eerste keer met de nieuwe cam zonder dat ik met een shoot bezig was, het beviel me uitstekend! Later zullen er nog een paar foto's volgen. Bij deze deel1:

[img:700:465]http://www.marknauta.nl/extra/MPN_0843copy.jpg[/img]
[img:700:465]http://www.marknauta.nl/extra/MPN_0861copy.jpg[/img]
[img:700:465]http://www.marknauta.nl/extra/MPN_0879copy.jpg[/img]
[img:700:465]http://www.marknauta.nl/extra/MPN_1151copy.jpg[/img]
[img:700:465]http://www.marknauta.nl/extra/MPN_1172copy.jpg[/img]

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 16 jan 2008, 15:23

MX5T

Bericht door MX5T » 16 jan 2008, 15:31

Mark Nauta schreef:en een paar fraaie foto's geschoten.
Dat is een understatement...........complimenten

VLA

Bericht door VLA » 16 jan 2008, 15:42

Super mooie fotos hoor.

GTRene

Bericht door GTRene » 16 jan 2008, 16:40

erg gaaf, wat komen die kleuren mooi naar voren en wat een glans :shock: ut kost wat maar dan heb je ook wat 8)

René130i

Bericht door René130i » 16 jan 2008, 16:55

Geiiiile foto's

Plaats reactie