Nou...leuk hoor, kom ik daar op Assen TT tegen 13:30u dacht drukte van jewelste...is er bijna geen auto daar...reden een keer 5 auto's...eerst geen DF'rs..dacht huh? toen kwamen Mark en Steven en eenvriend van hen? eraan lopen ...het weer was perfect voor een auto(wel fris) maar waren bleven al de DF'rs...het was verder wel ff gezellig maar had me toch meer erbij voorgesteld...next time dan maar?
Er reed nog iemand met een orange Porsche GT3 RS maar die verloor ineens alle olie

de kar zat er helemaal onder van achter en wielen enz enz...maar hij deed er nuchter over, hup sticker eraf en op z'n Mercedes CLS AMG 6.3 speciaal aangepast en 620pk

hup 4 man erin en hij zegt, deze is nog sneller dan de GT3 RS dus ach...
Beetje zitten sprinten nog op de grote lege parkeerplaats...en na wat foto's gemaakt door Marks nieuwe superfoto toestel...erg gaaf Mark, kost wat maar dan heb je ook wat 8)
Op de heen weg nog een flitser op tijd gespot...terug weg niet gezien..maar lette ook niet op wat dat betrefd, maar volgens mij was ie weg...
Toen nog een agressieve motorrijder tegen gekomen, ik haalde 2 auto's in en der reed een auto voor me ook en ik haalde die ook in, dat kon snel met dat monster van mij...maar in de verte kwam een motor rijder aan en die had ik wel gezien natuurlijk, en toen ik klaar was met inhalen en weer op de rechterbaan was, duurde het zeker nog 400 a 500 meter voor die motor bij me was...dus perfecte inhaalmanoeuvre...echter ik denk dat die motor rijder alleen de voorste auto zag in de verte ofzo want toen ie tegenovergesteld naast me reed...kwam die mijn helft op en stak gek gebarend zijn middelvinger op? erg onnodig en agressief? er was echt niks aan de hand, maarja sommige mensen...maken zelf gekke fouten, maar geven een ander de schuld en dan zo agressief?! bah...dat raakt me, ook al sta ik er qua vertsand en inzicht natuurlijk ver boven, maar toch.. dat had ik helemaal niet verdiend en sloeg nergens op, en die motorrijder was nog wel zo'n racer figuur...mafkees...
Maareuh waar waren jullie...ik dacht dat er aardig wat zouden komen, je had de baan voor je alleen, zoals gezegd reden er als je pech had 3 auto's op de baan of alleen

dat kost geld, hadden ze beter een speciale 20 persoons groep met auto's van DF erbij kunnen hebben a 150,- hadden wij lol...en hun iets terug van de kosten...