Route Mobile en ANWB wegenwacht sleepdienst

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Bericht door GTRene » 10 aug 2007, 01:12

@Tom jeetje inderdaad das ook een afknapper dan... het is jammergenoeg niet meer zo vanzelfsprekend als "vroeger" en daar baal ik wel van, meer betalen, die lui verdienen meer, meer concurentie maar toch meer gedoe en meer gezeur meer verschillende mensen ertussen is meer kans op ergenis, moraal van het verhaal....

Ik wil terug naar m'n moeder :cry: haah lol, nee maar geef mij maar de dingen zoals ze dat zeg maar 15 jaar geleden nog deden, maar de auto's van nu :lol: toen hoefde je niet rompslompend eerst tandarts betalen en later gedeelte terug krijgen of dat ziekenkosten gedoe enz enz enz lekker simpel en werkte goed, tot iemand besloot dat het anders kon, immers waarom saai alles goed laten verlopen? waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan aaaaaaaaaaaaargh maarja we moeten er maar mee leren leven in NL tenminste...en later ook in de EU..pfff doet me denken aan het liedje wel oud :oops: vluchten kan niet meer, ik zou niet weten hoe...enz enz :wink:

DDX

Bericht door DDX » 10 aug 2007, 01:15

Tom schreef:Het maakte die vent geen reet uit waar ie heenreed, als ik maar betaalde.
mja dan heeft hij zelf liever dat hij wat verder weg moet rijden voor je
ik vermoed dat ze van de anwb (of welke andere partij) gewoon vast bedrag krijgen of ze nu 5km moeten slepen of 250km

Tom

Bericht door Tom » 10 aug 2007, 02:12

DDX schreef:
Tom schreef:Het maakte die vent geen reet uit waar ie heenreed, als ik maar betaalde.
mja dan heeft hij zelf liever dat hij wat verder weg moet rijden voor je
ik vermoed dat ze van de anwb (of welke andere partij) gewoon vast bedrag krijgen of ze nu 5km moeten slepen of 250km
Nouja, hij wist dat ik van Utrecht naar Eindhoven moest. Maar waar ie em neer zou zetten maakte niet uit... (voor m'n deur of bij de dealer). Uiteindelijk gewoon bij de dealer neergezet. Verder weg is voor hem inderdaad beter, moest per gereden kilometer betalen dacht ik. Ik ben zelf ook met em meegereden trouwens, hij had me ook nog even gedropt bij de pinautomaat omdat ik geen cash bij had. Kerel deed dat gewoon voor erbij en was helemaal trots op zijn graafmachinegeval. Die stond langs de snelweg, daar werkte ie door de weeks en reden we langs, kreeg een heel verhaal erover.. was gelijk up to date op gebied van graafmachines :lol:

Abo op de ANWB heb ik trouwens weer opgezegd... al die maandelijke kosten zuigen dus neem dat risico maar om een keer te moeten betalen als het echt nodig is. Zo oud zijn m'n auto's niet.

Knot

Bericht door Knot » 10 aug 2007, 08:52

Ach, ik heb ook wel eens een berger laten komen toen we met een sierra iets wat enthausiast een bocht ingezet hadden... Volvo V70 AWD kreeg het niet voor mekaar om m los te trekken dus dan maar zelf de berger bellen, 140 euro stond ie weer op de weg :)

Elmar

Bericht door Elmar » 10 aug 2007, 09:59

GTRene schreef:
en dat je als je op een circuit bent geweest of staat ook al is het behendigheid iets dan hoeven ze je niet te helpen van de ANWB strange, ze hielpen toch wel op zandvoort bij Elmar?

Tja...je schreef ergens:
GTRene schreef:
viper is just a viper nothing more nothing less.
Dat blijkt voor hun toch genoeg reden te zijn om me toch in de pitstraat te komen helpen :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 10 aug 2007, 10:57

:lol: zit het je nog dwars :wink: het is wel zo dat bijna iedereen weet wat een dodge viper is, maareuh heb je destijds dus gezegd dat je op zandvoort stond of gewoon de straat Burgemeester van Alphenstraat 108
2041 KP Zandvoort
genoemd? maarja soms heb je je dag en doen ze het en een andere dag ben je een nummer zonder emotie...
Vanuit het buitenland helpen ze je wel om je kar thuis te krijgen, kijk als de kar total los zou zijn zou ik het niet erg vinden dat de kar daar zou staan voor e nachtje zou staan....maar in mijn situatie niet...

MarcH
Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3

Bericht door MarcH » 10 aug 2007, 20:38

Ik ben een paar weken geleden gestrand met een kapotte waterpomp. Stonden vrij snel een Golf Variant en een lepelwagen van de ANWB bij en na m'n auto eerst naar het dichtstbijzijnde tankstation afgesleept te hebben om op een veilige plek de situatie wat nader te bestuderen was hun vraag (toen bleek dat de waterpomp kapot was) waar ik m'n auto wilde hebben en daar hebben ze 'm met de lepelwagen ook netjes naartoe gebracht.

Marc

Plaats reactie