Ik wil terug naar m'n moeder

Nouja, hij wist dat ik van Utrecht naar Eindhoven moest. Maar waar ie em neer zou zetten maakte niet uit... (voor m'n deur of bij de dealer). Uiteindelijk gewoon bij de dealer neergezet. Verder weg is voor hem inderdaad beter, moest per gereden kilometer betalen dacht ik. Ik ben zelf ook met em meegereden trouwens, hij had me ook nog even gedropt bij de pinautomaat omdat ik geen cash bij had. Kerel deed dat gewoon voor erbij en was helemaal trots op zijn graafmachinegeval. Die stond langs de snelweg, daar werkte ie door de weeks en reden we langs, kreeg een heel verhaal erover.. was gelijk up to date op gebied van graafmachinesDDX schreef:mja dan heeft hij zelf liever dat hij wat verder weg moet rijden voor jeTom schreef:Het maakte die vent geen reet uit waar ie heenreed, als ik maar betaalde.
ik vermoed dat ze van de anwb (of welke andere partij) gewoon vast bedrag krijgen of ze nu 5km moeten slepen of 250km
GTRene schreef:
en dat je als je op een circuit bent geweest of staat ook al is het behendigheid iets dan hoeven ze je niet te helpen van de ANWB strange, ze hielpen toch wel op zandvoort bij Elmar?
Dat blijkt voor hun toch genoeg reden te zijn om me toch in de pitstraat te komen helpenGTRene schreef:
viper is just a viper nothing more nothing less.