idd een boot die BMW

Sluit ik me bij aan. Mooie witte of een frisse blauwe 8)Macboy schreef:De 135i voor mij, zie post van Kees
Overigens, de 135i heb je voor 51k al met standaard M-pakket, standaard xenon en standaard 18" (o.a.). Das dus al een behoorlijke package die normaal rond de 5k kost !!
BMW doet het dus goed !
Ondanks deze cijfers, verswacht ik wel dat de 135i op alle fronten sneller is dan een VdV Leon / GTI en een Mini Works GP. Heb het nu puur over rechtelijn snelheid, de rest heb ik geen idee van.Tristan schreef:Leon FR- 1309pk (270pk) = 4,84 kg/pk
135i Coupe - 1560kg (306pk) = 5,10 kg/pk
Boot?
Hangt er van af, als ze de 130i pakken heeft die meer vermogen dan de Scooby's daar. Die Mazdaspeed 3 (MPS) zit er tegen aan. Hangt er vanaf wat voor tests ze doen, heb de laatste tijd wel meer uitslagen gezien die mij verbaasden. De Z06 etc, die verbaade hun ook.Michel Pol schreef:@Roman, hoe gaaf ook de BM dvdtjes, de uitslag is toch voorspelbaar, de einser wint zeker niet! Maar dat maakt het niet minder vermakelijk.
Michel
De STI is nog niet uit, ook daar nog niet dus dat kan nog niet. De S-GT en WRX zijn de enigste modellen nog.Opa schreef:Ligt eraan of ze een STi nemen of niet.Hangt er van af, als ze de 130i pakken heeft die meer vermogen dan de Scooby's daar.
Op de foto te zien heeft de zwarte Sub een iets grotere luchthapper dan de rode, dus dat zou weleens een STi kunnen zijn.
Dccd is std vanaf my06 toch? Kostbaar, 8/9k extra is lastig recht te pratenDick schreef:Bij de 1-serie moet ik altijd denken aan een Toyota Yaris, Opel Corsa dat soort werk. Leuk voor een vrouw om in te rijden maar daar blijft het dan ook bij.
De STI vind ik tov de EVO erg kostbaar. En zonder DCCD niet zo fijn sturen. Dus kies ik voor de Evo 9.
Ok thnx, ik volg 't ook allemaal niet zo nauw, omdat de nieuwe Impreza mij [nog] niet kan boeien.Roman schreef: Volgens mij is het trouwens redelijk hetzelfde, met het verschil dat de WRX niet naar Europa komt als het goed is, maar in de vorm van de S-GT ofzoiets. Ik ben erg in de war over deze hele zooi inmiddels. Op de forums etc weten ze het ook niet meer.
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 4 gasten