[img:782:460]http://img440.imageshack.us/img440/23/s ... ashai9.jpg[/img]
Dat er wat stuk is zeldzaam, maar net als wat Stephane ook al zij, onderdelen zijn goed verkrijgbaar, en met de prijzen valt het allemaal wel mee. 2e hands is er zat te koop voor niet al te veel geld. Kijk maar eens rond op Ebay.Jochem Vaartjes schreef:Het is best grappig om hem voor dat bedrag erbij te rijden. Alleen vraag ik me af hoe het zit met onderhoud. Stel er gaat wat stuk. Volgens mij word het juist daardoor toch een dure hobby.
redsub schreef:Stuur stang komt idd te zitten daar waar de 2e (achterste) turbo zit, dus kan een LHD skyline eigenlijk alleen met een single turbo uitgevoerd worden.
deep schreef:En toch is die blauwe/paarse twin turbo en lhd
dinges schreef:Volgens mij is het ook niet zozeer een kwestie van 1 of 2 turbo alswel dat de turbo's hoger gemonteerd moeten worden dan standaard.
Alles moet toch op maat gemaakt worden dus ook je kunt dan ook de turbo's positioneren waar je wilt, dan pas je het uitlaat spruitstuk gewoon aan.
Maar hoe is de kwaliteit dat is de vraag, de meeste ombouwen zijn gewoon bagger.
En wat voor compromissen hebben ze allemaal gesloten voor het LHD maken, rare stuurkolom constructies, word er niets te heet rond het uitlaatspruitstuk, elektronisch alles netjes gedaan of gewoon met een 5 eurobak kniptang en tapeje alles vastgekloot, het is een rijk land maar ze kijken nergens naar.
Eerst gewoon alles goed bekijken, veel vragen over de constructie stellen en als zij het niet weten naar de ombouwtoko zelf gaan of bellen.
Je kunt flink op je bek gaan met zo'n omgebouwde auto dus wees voorzichtig!.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 1 gast