Skyline R32 GTS-t voor weinig

Voor alle koikarpers en andere rauwe auto's uit het land van de rijzende zon.
Plaats reactie
GTRene

Bericht door GTRene » 25 jul 2007, 10:03

maareuh...het zal wel mp/h zijn maar op de teller staat toch echt km/h en dat tot 180? hoe zit dat eigenlijk :roll:
[img:782:460]http://img440.imageshack.us/img440/23/s ... ashai9.jpg[/img]

Jan Visser

Bericht door Jan Visser » 25 jul 2007, 10:23

Er was (of het nog zo is weet ik niet) een tijd dat Jappen begrensd waren op 160km/h. Raar, maar waar.

Jan Visser

Bericht door Jan Visser » 25 jul 2007, 10:26

Jochem Vaartjes schreef:Het is best grappig om hem voor dat bedrag erbij te rijden. Alleen vraag ik me af hoe het zit met onderhoud. Stel er gaat wat stuk. Volgens mij word het juist daardoor toch een dure hobby.
Dat er wat stuk is zeldzaam, maar net als wat Stephane ook al zij, onderdelen zijn goed verkrijgbaar, en met de prijzen valt het allemaal wel mee. 2e hands is er zat te koop voor niet al te veel geld. Kijk maar eens rond op Ebay.

Stefan R
Auto: Vakantievoertuig

Bericht door Stefan R » 25 jul 2007, 11:50

Jan Visser schreef:Er was (of het nog zo is weet ik niet) een tijd dat Jappen begrensd waren op 160km/h. Raar, maar waar.
De begrenzing ligt op 180 Km/h, en is nog steeds van kracht :idea: De Jappen zijn alleen van hun "gentleman's agreement" van max 280 Pk afgestapt.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 27 jul 2007, 00:27

Hmm, ik ben er inmiddels uit. De R32 GTS-t en R32 GT-R zijn gewoon af fabriek geleverd in Canada. Linksgestuurd ook nog. Je ziet er iedere dag meerdere van rijden. En allemaal in redelijk goede staat, het zijn tenslotte echte liefhebbers auto's.

Voor mijn E34 535 geven ze hier tussen de 7500 en 9500 CAD. Wordt bijna verleidelijk om een container 2 kanten op te laten varen dan. :lol:

Eén ding weet ik zeker, als ik ooit weer wat geld over heb voor een R32, dan ga ik die in Canada kopen. Je moet een exemplaar hebben dat niet in de winter buiten is geweest ivm de enorme hoeveelheid pekel, liefst één van aan de oostkant van de Rocky's ivm een veel droger klimaat dan aan de zijde van Vancouver en dan kun je dus voor een klein bedrag, dankzij de gunstige CAD-Euro koers een knappe R32 scoren.

@Stéphane: Je Smart Roadster is hier een fortuin waard, ik zou hem gewoon omruilen! 8)

M@rcel

Bericht door M@rcel » 27 jul 2007, 10:14

R32 GT-R ook links gestuurd? Staat mij een verhaal bij dat links gestuurde Skylines GT-R's niet konden ivm plaatsing van de turbo?

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 27 jul 2007, 13:10

Van Extreme-Machines:
redsub schreef:Stuur stang komt idd te zitten daar waar de 2e (achterste) turbo zit, dus kan een LHD skyline eigenlijk alleen met een single turbo uitgevoerd worden.
deep schreef:En toch is die blauwe/paarse twin turbo en lhd :lol:
dinges schreef:Volgens mij is het ook niet zozeer een kwestie van 1 of 2 turbo alswel dat de turbo's hoger gemonteerd moeten worden dan standaard.

Alles moet toch op maat gemaakt worden dus ook je kunt dan ook de turbo's positioneren waar je wilt, dan pas je het uitlaat spruitstuk gewoon aan.

Maar hoe is de kwaliteit dat is de vraag, de meeste ombouwen zijn gewoon bagger.
En wat voor compromissen hebben ze allemaal gesloten voor het LHD maken, rare stuurkolom constructies, word er niets te heet rond het uitlaatspruitstuk, elektronisch alles netjes gedaan of gewoon met een 5 eurobak kniptang en tapeje alles vastgekloot, het is een rijk land maar ze kijken nergens naar.

Eerst gewoon alles goed bekijken, veel vragen over de constructie stellen en als zij het niet weten naar de ombouwtoko zelf gaan of bellen.

Je kunt flink op je bek gaan met zo'n omgebouwde auto dus wees voorzichtig!.
:wink:

Plaats reactie