Dit mag niemand ons ontnemen, dat die meter zover door kan lopen

Smudde offreerde mij 8580 Euro ex BTW, ex korting. Viel mij op zich nog wel mee, maar het blijft een hoop geld.Michel Pol schreef:Hoi Raymond, klote dat de motor van de oer M5 is overleden, maar dat soort dingen horen erbij helaasSucces met de werkzaamheden, wat kost een AT motor van BMW?
Ik kwam net van de ringweg Keulen af dus dat viel wel mee, maar vanaf Euskirchen richting Bliesheim kun je lekker voluit gaan in die lang aanhoudende rechter bocht, maar verder dan 230km/h ben ik niet gegaan. Het laatste stuk van de A1 richting Blankenheim wel weer, om een A6 3.0TDI los te rijden die weinig zin had om mij erlangs te laten. Moest hij uiteindelijk toch.Marcel van Meerbeek schreef:Was je stevig aan het rijden toen je motor de geest gaf?
Het is zeker een combinatie van factoren.GTRene schreef:wat is de oorzaak dan van de dingen die stuk zijn gegaan? is ie getuned(ship?) of managment storing en door hoge druk/snelheid kaduke?
GTRene schreef:Al met al kan ik pas conclusies trekken als ik de motor uitelkaar heb liggen.
Marcel van Meerbeek schreef:Trouwens gaaf om te horen dat BMW Motorsport deze blokken nog steeds produceert, zelfde als in de M635csi toch?
Mits betrokken van BMW, betreft dit i.d.d een nieuwe motor waarbij je de oude inlevert. Wil je dat niet betaal je de z.g 'core-charge', ofwel statiegeld. Deze is 1600 euro voor de M88/3.Bert ///M3 schreef:Wat is precies een AT motor? Gewoon een splinternieuw blok uit de fabriek?
KloptGTRene schreef:en ik geloof dat het een "kaal" blok is en dus al je onderdelen die aan de buitenkant zitten overgezet worden toch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten