+1 onder zwaardere auto's wordt de band te snel te warm, zijn hier op forum nog wel een paar die dezelfde ervaringen haddenAndry schreef: Onder 1000 kg auto's zullen ze best goed zijn, als ik zo op i net lees.

+1 onder zwaardere auto's wordt de band te snel te warm, zijn hier op forum nog wel een paar die dezelfde ervaringen haddenAndry schreef: Onder 1000 kg auto's zullen ze best goed zijn, als ik zo op i net lees.
zelf zeggen ze dit in verhouding tot de PS2Andre schreef:toyo r888 kan je ook vergeten onder zwaardere auto s op een circuit. Gaat binnen 2 rondjes ook smeren en glijden.
Pilot sport cup zijn de beste banden als semi slick en kunnen heel veel hebben ook onder zwaardere auto s.
Hoe de pilot super sport het doet op het circuit ben ik wel nieuwsgierig na.
Licentie 3 daagse op Assen mee gereden, omdat ik er drie dagen mee wilde doen niet veel gedrift en langdurig extreme temperaturen vermeden, banden hielden het beter vol dan de PS2 en hadden mee grip, wang bleef ook beter. Toch zat het voor me gevoel iets onder de R888, maar het is imho veel meer band. Beste compromis voor dergelijke auto's tot nu toe vind ik. Had de 1M std PS2 of PSS?Andre schreef:toyo r888 kan je ook vergeten onder zwaardere auto s op een circuit. Gaat binnen 2 rondjes ook smeren en glijden.
Pilot sport cup zijn de beste banden als semi slick en kunnen heel veel hebben ook onder zwaardere auto s.
Hoe de pilot super sport het doet op het circuit ben ik wel nieuwsgierig na.
Is die ondertussen al leverbaar ja?Jesper schreef:Wij gaan vandaag een set Hankook Z221 semislicks halen. Ben eens benieuwd hoe die het doen in vergelijking met de 595 rsr van federal en de r888 van toyo die we er eerder onder hebben gehad.
Volgens mij zijn ze gewoon te krijgen ja, wel redelijk prijzig. Wij hebben het setje overgenomen van een belgisch raceteam die de banden alleen gebruikt hadden voor een fotoshoot.daNpy schreef:Is die ondertussen al leverbaar ja?Jesper schreef:Wij gaan vandaag een set Hankook Z221 semislicks halen. Ben eens benieuwd hoe die het doen in vergelijking met de 595 rsr van federal en de r888 van toyo die we er eerder onder hebben gehad.
En hoe bevalt hij?
Deze slick had ik ook hoog op het verlanglijstje maar heb inmiddels R888s voor een mooie prijs kunnen kopen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten