ik stonk er natuurlijk wel in

Thommy schreef:Hij is vet!
Vlammen :banaan:
Nutkees schreef:@ Le Mans!! :shakeit:
Thommy schreef:Nutkees schreef:@ Le Mans!! :shakeit:
Dit jaar weer?
Jep donderdag de 23ste gaan we en kunnen lekker lang blijven ivm pinksterenMister-G schreef:Ik ben denk ik niet @le mans helaas.. ga jij wel Thommy?
De velgen lijken op de foto wat johnny achtig maar valt in real life gelukkig wel meeze waren helemaal chroom, dat was ff teveel van het goeie, gelukkig een zwartgespoten hart maakt veel goed
Metchu schreef:Mister-G schreef:@René .... Hoop je snel weer ergens te zien/spreken!
hahaha ik weet niet of René dat zo graag wil![]()
*herinnert zich een gesprek op cpz*
Probeer dit jaar Ome agent om te kopen om te zeggen dat ik in het ziekenhuis lig............Mister-G schreef:Metchu schreef:Mister-G schreef:@René .... Hoop je snel weer ergens te zien/spreken!
hahaha ik weet niet of René dat zo graag wil![]()
*herinnert zich een gesprek op cpz*
haha ja dat was een bijzonder interview![]()
En Thommy nu niet weer van die flauwe grappen dit jaar he ! geen fake aanhoudingen en huilende mensen
Hahaha .. ! dan vis ik toch even naast het net. Maar een brommer op 98, ook een twinturbo?Roy RS schreef:leuke kar...jammer dat mijn brommer op 98 loopt, anders had ik je ervan afgeholpen...
Dikke brommert jongeuh! ! .. maar dan krijg jij 50 liter 98 hoor als je de gouden tip aanlevert! en een litertje 2 tactolieRoy RS schreef:dikke vette Camino jonguh! 75cc Athena met zelfmengservice, geen idee eigenlijk of dat per se 98 moet tanken, maar ik tank 1 keer per jaar en dan moet ik het seizoen erna weer af laten lopen...als je die verzekering van 30 euro per jaar door het aantal km's deelt rijdt de Camino net zo duur als de Viper deed...
High-potential trouwfoto's.Geert. schreef:Dank jeheb ze speciaal op de foto gezet, dat geeft toch net die persoonlijke touch he
Gentleman's agreement tussen Japanse autobouwers, net als dat ze hadden afgesproken niet meer dan 280 pk te laten produceren door hun motoren.Xave30 schreef:Super noob vraagje: waarom hebben (sommige?) FD's een 180km/u speedo af fabriek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast