ik stonk er natuurlijk wel in
MisterG rx7 FD
- GTRene
Re: MisterG rx7 FD
was wel humor
- Geert.
haha dat doet me ergens aan denken
heb nog nooit iemand zo hard en veel horen schreeuwen.. VLLLLAAAMMMMEEEENNNNN
Thommy schreef:Hij is vet!
Vlammen :banaan:
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
@ Le Mans!! :shakeit:
-
Thommy
Nutkees schreef:@ Le Mans!! :shakeit:
Dit jaar weer?
- Nutkees
Thommy schreef:Nutkees schreef:@ Le Mans!! :shakeit:
Dit jaar weer?
Kom op de terugweg van de Heysteria run wel langs Le Mans, waarschijnlijk op de dinsdag of woensdag, maar moet daarna wel weer door...... Passagier moet dan ook weer werken.....
Wel errug treurig dat je niet mee gaat op de run, kon vast wel een PL regelen bij Cor toch!!
- JasperM
RX7 FD, toch nog wel één van mijn favoriete auto's hoor! Super gaaf.
Ben niet zo'n fan van de velgen, maar verder is hij top, haha.
Ben niet zo'n fan van de velgen, maar verder is hij top, haha.
- Geert.
Ik ben denk ik niet @le mans helaas.. ga jij wel Thommy?
De velgen lijken op de foto wat johnny achtig maar valt in real life gelukkig wel mee
ze waren helemaal chroom, dat was ff teveel van het goeie, gelukkig een zwartgespoten hart maakt veel goed 
De velgen lijken op de foto wat johnny achtig maar valt in real life gelukkig wel mee
-
Thommy
Jep donderdag de 23ste gaan we en kunnen lekker lang blijven ivm pinksterenMister-G schreef:Ik ben denk ik niet @le mans helaas.. ga jij wel Thommy?
De velgen lijken op de foto wat johnny achtig maar valt in real life gelukkig wel meeze waren helemaal chroom, dat was ff teveel van het goeie, gelukkig een zwartgespoten hart maakt veel goed
- Geert.
Metchu schreef:Mister-G schreef:@René .... Hoop je snel weer ergens te zien/spreken!
hahaha ik weet niet of René dat zo graag wil![]()
*herinnert zich een gesprek op cpz*
haha ja dat was een bijzonder interview
En Thommy nu niet weer van die flauwe grappen dit jaar he ! geen fake aanhoudingen en huilende mensen
-
Thommy
Probeer dit jaar Ome agent om te kopen om te zeggen dat ik in het ziekenhuis lig............Mister-G schreef:Metchu schreef:Mister-G schreef:@René .... Hoop je snel weer ergens te zien/spreken!
hahaha ik weet niet of René dat zo graag wil![]()
*herinnert zich een gesprek op cpz*
haha ja dat was een bijzonder interview![]()
En Thommy nu niet weer van die flauwe grappen dit jaar he ! geen fake aanhoudingen en huilende mensen
- Joopieboy
Kijk aan, een rex, leuke wagens! En hoezo maar 300pk? Dat lijkt me toch leuk zat!
Ik neem aan dat je anders helemaal binnen no time een kapot gelopen blok hebt, of zit ik mis?
Ik neem aan dat je anders helemaal binnen no time een kapot gelopen blok hebt, of zit ik mis?
- Geert.
De RX7 staat te koop, heeft totaal geen haast..
http://link.marktplaats.nl/493332908
Ik mis toch stiekem wel een beetje cabrio/targa rijden en ben in combinatie met de American Mussle aan het oriënteren op de markt van de Corvette C5
en geen Z06! 
http://link.marktplaats.nl/493332908
Ik mis toch stiekem wel een beetje cabrio/targa rijden en ben in combinatie met de American Mussle aan het oriënteren op de markt van de Corvette C5
- Nutkees
Hier een kort filmpje van de auto, geweldig geluid en mooie vlammen
- Geert.
De auto staat nog steeds te koop, de markt voor rx7's is niet echt best op het moment. Krijg wel zeer interessante inruilvoorstellen met auto van meer met 1000pk etc.... :beam:
De vraagprijs heb ik ook naar beneden gesteld naar €9750 puur om maar eens te testen of dat werkt. De plannen voor de c5 schuiven ook wat verder door naar de lange baan. Puur vanwege investeringen in wat bedrijfjes.
Maar ik ga pas een brommer kopen voor de Heysteria run als deze weg is.. het kan toch niet zo zijn dat ik volgend jaar niet mee kan ! .... Dus wie helpt ! wie heeft er de gouden tip waar dit beestje een goed onderdak krijgt
Degene die de gouden tip geeft voor de verkoop krijgt 50 liter euro 95 voor de brommer hahaha (dan hoop ik niet dat tegen die tijd de benzine op 5 euro de liter staat
)
De vraagprijs heb ik ook naar beneden gesteld naar €9750 puur om maar eens te testen of dat werkt. De plannen voor de c5 schuiven ook wat verder door naar de lange baan. Puur vanwege investeringen in wat bedrijfjes.
Maar ik ga pas een brommer kopen voor de Heysteria run als deze weg is.. het kan toch niet zo zijn dat ik volgend jaar niet mee kan ! .... Dus wie helpt ! wie heeft er de gouden tip waar dit beestje een goed onderdak krijgt
- Geert.
- Roy RS
leuke kar...jammer dat mijn brommer op 98 loopt, anders had ik je ervan afgeholpen...
- Geert.
Hahaha .. ! dan vis ik toch even naast het net. Maar een brommer op 98, ook een twinturbo?Roy RS schreef:leuke kar...jammer dat mijn brommer op 98 loopt, anders had ik je ervan afgeholpen...
- Roy RS
dikke vette Camino jonguh! 75cc Athena met zelfmengservice, geen idee eigenlijk of dat per se 98 moet tanken, maar ik tank 1 keer per jaar en dan moet ik het seizoen erna weer af laten lopen...als je die verzekering van 30 euro per jaar door het aantal km's deelt rijdt de Camino net zo duur als de Viper deed... 

- Geert.
Dikke brommert jongeuh! ! .. maar dan krijg jij 50 liter 98 hoor als je de gouden tip aanlevert! en een litertje 2 tactolieRoy RS schreef:dikke vette Camino jonguh! 75cc Athena met zelfmengservice, geen idee eigenlijk of dat per se 98 moet tanken, maar ik tank 1 keer per jaar en dan moet ik het seizoen erna weer af laten lopen...als je die verzekering van 30 euro per jaar door het aantal km's deelt rijdt de Camino net zo duur als de Viper deed...
- Geert.
http://auto.marktplaats.nl/mazda/563034 ... -fd3s.html
Zoooo maar weer even op marktplaats gezet.. ook maar wat promo filmpjes gemaakt voor de geïnteresseerde om te ervaren dat er met deze rx7 echt niets mis is
http://www.youtube.com/watch?v=SjvXhBZv ... re=mh_lolz
http://www.youtube.com/watch?v=dzp9oeX6OFQ
Zoooo maar weer even op marktplaats gezet.. ook maar wat promo filmpjes gemaakt voor de geïnteresseerde om te ervaren dat er met deze rx7 echt niets mis is
http://www.youtube.com/watch?v=SjvXhBZv ... re=mh_lolz
http://www.youtube.com/watch?v=dzp9oeX6OFQ
- Nutkees
Mooie nagels op de foto hahaha
- Geert.
Dank je
heb ze speciaal op de foto gezet, dat geeft toch net die persoonlijke touch he 
- Dennis Cavallino
Ik mis een 1.3 sticker achterop!
-
Xave30
Super noob vraagje: waarom hebben (sommige?) FD's een 180km/u speedo af fabriek?

High-potential trouwfoto's.Geert. schreef:Dank jeheb ze speciaal op de foto gezet, dat geeft toch net die persoonlijke touch he
- Dennis Cavallino
Gentleman's agreement tussen Japanse autobouwers, net als dat ze hadden afgesproken niet meer dan 280 pk te laten produceren door hun motoren.Xave30 schreef:Super noob vraagje: waarom hebben (sommige?) FD's een 180km/u speedo af fabriek?
Komisch vs krankzinnig dus
Om over het piepje nog maar niet te spreken als je harder dan 100 km/u gaat.