Audi A4 Avant --> Probleempje..!
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Re: Audi A4 Avant --> Probleempje..!
Is het lager ook vervangen.... ??
- RobS
Ja, als het goed is wel, heb gister de verkoper gemaild.Eric H schreef:Is het lager ook vervangen.... ??
Heb vanmorgen het geluid niet gehoord, ik kijk het nog heel even aan.Vervelend om te horen dat er een probleem is met de Audi. Naast de koppeling is ook het lager aangeleverd bij mijn garage. Een relatief kleine uitgave welke gelijk dient te worden meegenomen bij de vervanging is mij verteld. Na het ophalen reed de auto als een zonnetje, dus ik neem aan dat de garage de delen daadwerkelijk gemonteerd heeft...
Als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het graag.
- RobS
Ik heb nog geen tijd gehad om er iemand naar te laten luisteren. Het geluid is er dus nog steeds, je hoort het alleen als de radio en airco uit staan, heel erg zacht dus. Misschien maak ik me wel druk om niks. De auto rijdt verder nog als een trein.
Gister de antieke VDO radio vervangen door een fris exemplaar van Alpine, de 103BT met USB en carkit, werkt als een zonnetje en kleurt mooi bij de rest van de interieurverlichting.

Gister de antieke VDO radio vervangen door een fris exemplaar van Alpine, de 103BT met USB en carkit, werkt als een zonnetje en kleurt mooi bij de rest van de interieurverlichting.