Audi A4 Avant --> Probleempje..!

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Re: Audi A4 Avant --> Probleempje..!

Bericht door Eric H » 15 okt 2009, 12:45

Is het lager ook vervangen.... ??

RobS

Bericht door RobS » 15 okt 2009, 14:09

Eric H schreef:Is het lager ook vervangen.... ??
Ja, als het goed is wel, heb gister de verkoper gemaild.
Vervelend om te horen dat er een probleem is met de Audi. Naast de koppeling is ook het lager aangeleverd bij mijn garage. Een relatief kleine uitgave welke gelijk dient te worden meegenomen bij de vervanging is mij verteld. Na het ophalen reed de auto als een zonnetje, dus ik neem aan dat de garage de delen daadwerkelijk gemonteerd heeft...

Als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het graag.
Heb vanmorgen het geluid niet gehoord, ik kijk het nog heel even aan.

RobS

Bericht door RobS » 22 okt 2009, 09:42

Ik heb nog geen tijd gehad om er iemand naar te laten luisteren. Het geluid is er dus nog steeds, je hoort het alleen als de radio en airco uit staan, heel erg zacht dus. Misschien maak ik me wel druk om niks. De auto rijdt verder nog als een trein.

Gister de antieke VDO radio vervangen door een fris exemplaar van Alpine, de 103BT met USB en carkit, werkt als een zonnetje en kleurt mooi bij de rest van de interieurverlichting.

Afbeelding

Plaats reactie