Afgelopen zaterdag is hij de auto komen brengen vanuit Rotterdam, inclusief nieuwe koppeling, drukgroep en APK.
Specs
1.8 5V
146k km
Clima
Cruise control
Interieur
Het interieur is netjes afgewerkt, geen kraakjes, rammeltjes of piepjes, alles voelt lekker degelijk aan. Er zit nu nog een VDO navi radio in, met een NAVI cd uit 2001

Exterieur
De buitenkant ziet er nog als nieuw uit, je kan er niet aan afzien dat de auto al 9 jaar oud is. Er zitten nette 16" velgen onder. Verder valt er weinig over te zeggen, het is gewoon een nette kar

Rijden
Ik heb inmiddels een halve tank leeg gereden en de auto rijdt geweldig, heerlijk rustig en stil, schakelt lekker soepel, heeft voldoende kracht onderin om redelijk schakellui te rijden. Heb er nog geen lange afstanden mee gereden, maar daar lijkt het me een ideale wagen voor. De stoelen zittten prima en de zitpositie is ook perfect, vele malen beter in de in de Prius.
Aandachtspunten
- Achterruitenwisser, was versleten, inmiddels vervangen
- Stadslichtje, was kapot, inmiddels vervangen
- Versleten bestuurdersmat, nieuw setje besteld bij matten-online
- Auto lijkt niet warm te worden, ik kan me van andere VAG wagens herinneren dat ze altijd netjes en snel op 90 graden zitten, waarschijnlijk dode thermostaat
- Airbag lampje brandt, uit laten lezen bij dealer?
- Auto staat op winterbanden, tzt een setje zomerbanden of zomerbanden incl velgen aanschaffen
Enkele foto's, gemaakt door de vorige eigenaar.