Nieuwe updates geïnstalleerd.
Ik heb afgelopen week wat tijd vrij gemaakt om wat spullen te monteren die ik al een tijdje had liggen. Ze zijn meer bedoelt voor continuïteit, niet zozeer voor vermogen(-swinst).
60mm drukbuizen:
Gemonteerd:
Verschil oude drukbuizen (aluminium) en de nieuwe (zwarte). Het geeft een beetje vertekend beeld, de oude zijn net zo hoog, maar veel smaller:
Intercoolers:
Verschil oude en nieuwe (gemonteerd):
Luchtgeleiders erop:
Remkoeling gemonteerd:

(Let maar niet op het type rem, die komen ook nog een keer aan de beurt.)
Nieuw luchtfilter:
K&N er maar uitgegooit:

(Dit was ze niet opgevallen tijdens de onderhoudsbeurt, vanwege ten eerste de K&N stikker en ten tweede dat het luchtfilter volgens het boekje pas om de 90.000km vervangen moet worden. Echter het moet wel gecontroleerd worden, dat hadden ze dus nagelaten.)
Verder wordt de luchtmassameter preventief vervangen en wat andere kleppen. Helaas zit er ook speling op de achterwiellagers, dat laat ik de garage doen ivm. gereedschap etc. Zij kunnen met de juiste tools de lagers vervangen zonder het hele wiellagerhuis te moeten demonteren, dan vervalt ook de noodzaak dat de sporing opnieuw moet worden ingesteld.
Nu ben ik nog vergeten een foto van het interieur te maken, de versnellingspook is ook vervangen door een alcantara versie. Sorry macboy.
Op mijn to do lijstje staat nog een 6-cd wisselaar voor op het navigatiesysteem. Een origineel Audi onderdeel voor montage in het dashboardkastje.