E39 Autotelefoon

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
Jelmer850i

Re: E39 Autotelefoon

Bericht door Jelmer850i » 15 okt 2008, 10:18

Jeroen Bosman schreef:Werkt prima, zoveel moeite is het niet om even je telefoon uit te zetten. Kopieer eerst wel de nummers op de nieuwe simkaart anders moet je dat handmatig doen.. is nogal omslachtig en kansloos een halfuur in de auto te zitten voor de deur :lol: Bij Vodafone shop hebben ze gratis met een apparaat de nummers naar de andere sim gekopieerd.

Persoonlijk vindt ik het systeem top, bladeren op het stuur enz, altijd goed bereik(ook buitenland)

Krijg je veel smsjes zou ik een ander nummer nemen ipv duo sim, sms ontvangen op de BMW tel =kut, zit je alsnog met die hoorn en snoer te klooien.
Niet bij full screen navi scherm, dan kan je ze daar op tonen, althans dat meende ik in de handleiding te zien. waar ik haastig doorheen ben gelopen.
Bellen in de auto gebruik ik soms, maar het gaat mij vooral om gebeld worden.

De telefoon hoeft bij moderne toestellen als ik het goed heb niet meer uit, deze kan je op een fly mogelijkheid zetten.

Stel je neemt een extra nummer kan je dan je telefoon laten doorverbinden op een of het andere manier als je hem niet binnen een x aantal seconden opneemt ?
Geen ide als dat mogelijk is, maar dan zou dat een oplossing zijn.

RVV

Bericht door RVV » 15 okt 2008, 10:19

Duo kaarten verhaal met het uitzetten van je losse mobiele telefoon.. hou toch op.. in 2003 werd ik al helemaal gek van dit omslachtige gedoe.. elke bij het uistappen je losse mobiel weer aanzetten, vergeet je het weer, ben je weer slecht bereikbaar. .. ook leuk.. vergeten dat je losse mobiel niet is uitgeschakeld.. hele systeem over de zeik..

Het was niks het is niks en het word ook nooit wat.. daar was BMW zelf ook wel achter :mrgreen:

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 15 okt 2008, 10:34

Nou als ik mij niet vergis werkt het bij mij pa als volgt :

Als hij instapt en hij activeert de telefoon in de auto, dan komen zijn oproepen daar automatisch op binnen.
Als hij vervolgens de wagen van het contact afhaalt schakelt de autotelefoon automatisch uit en lopen de oproepen weer naar zijn normale mobiel.

Er is dus bij hem geen sprake van het in en uit schakelen van zijn mobieltje....

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 15 okt 2008, 10:38

is er neit een siimme jongen die hier een bleutooth kastje voor heeft ontworpen wat er tussen kan ?
Alle 'hardware' is aanwezig op de draadloze verbinding na...zou gemakkelijk moeten kunnen..

Mathieu

Bericht door Mathieu » 15 okt 2008, 10:44

Jelmer, gewoon de telefoon middels een elastiek om je hoofd aan je oor klemmen.
Handsfree tot in de gloria.

Wel zo'n elastiek die de postbodes gebruiken, dit voor het gewicht van de hoorn.
Anders blijft hij natuurlijk niet op z'n plaats.

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 15 okt 2008, 12:27

Lol maar die hoorn is al handsfree ;-)

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 15 okt 2008, 16:07

hoe zi thet eigenlijk met bekeuren ?
Je mag niet mobiel bellen in de auto, maar dit is niet mobiel maar vast :mrgreen: ? :mrgreen:

EG

Bericht door EG » 16 okt 2008, 00:16

Rico schreef:Duo kaarten verhaal met het uitzetten van je losse mobiele telefoon.. hou toch op.. in 2003 werd ik al helemaal gek van dit omslachtige gedoe.. elke bij het uistappen je losse mobiel weer aanzetten, vergeet je het weer, ben je weer slecht bereikbaar. .. ook leuk.. vergeten dat je losse mobiel niet is uitgeschakeld.. hele systeem over de zeik..

Het was niks het is niks en het word ook nooit wat.. daar was BMW zelf ook wel achter :mrgreen:
En daarom moet je dus het mooie optie "telefoonvoorbereiding" kiezen bij BMW. Dan kan je er zelf een cradle in gooien van heel veel soorten telefoons, zelfs een iphone is mogelijk! Ook een algemene bluetooth module is mogelijk (zodat je meerdere telefoons kan gebruiken). Is echt een super systeem.

steve smith

Bericht door steve smith » 16 okt 2008, 02:37

Dexter schreef:Verder gewoon dat ding met de toetsen naar beneden wegleggen en nooit meer naar omkijken. :wink:
En 'm gebruiken volgens de oorspronkelijke ontwerpopdracht. Elleboogverwarming.

Fabian

Bericht door Fabian » 16 okt 2008, 07:59

steve smith schreef:
Dexter schreef:Verder gewoon dat ding met de toetsen naar beneden wegleggen en nooit meer naar omkijken. :wink:
En 'm gebruiken volgens de oorspronkelijke ontwerpopdracht. Elleboogverwarming.

:roflol:

Ja nu je het zegt ja, was wel altijd lekker warm :mrgreen:

Knot

Bericht door Knot » 22 mei 2011, 20:33

Iemand een idee hoe je sms wist op die telefoon in de E39? Als je op het scherm loschen klikt reageert ie niet en via de telefoonhoorn zelf kom ik er niet uit met die achterlijke menu/knoppenindeling...

Bvd.

HJ2

Bericht door HJ2 » 22 mei 2011, 22:39

Gelukt?

Anders idd links achter het klepje open rukken, en het zwarte kastje waar de antennekabel inzit met dopje 10 losdraaien, dan zie je 't gleufje zo zitten.

KPN en Vodafone zijn de enige kaarten die werken, en het werk perfect hoor, laat je niet gekmaken :'(

Paul

Bericht door Paul » 22 mei 2011, 23:05

vast wel gelukt alleen heeft ie dat ding al een tijd niet meer :mrgreen:

HJ2

Bericht door HJ2 » 29 mei 2011, 04:25

Ahw :bag:

Plaats reactie