Niet bij full screen navi scherm, dan kan je ze daar op tonen, althans dat meende ik in de handleiding te zien. waar ik haastig doorheen ben gelopen.Jeroen Bosman schreef:Werkt prima, zoveel moeite is het niet om even je telefoon uit te zetten. Kopieer eerst wel de nummers op de nieuwe simkaart anders moet je dat handmatig doen.. is nogal omslachtig en kansloos een halfuur in de auto te zitten voor de deurBij Vodafone shop hebben ze gratis met een apparaat de nummers naar de andere sim gekopieerd.
Persoonlijk vindt ik het systeem top, bladeren op het stuur enz, altijd goed bereik(ook buitenland)
Krijg je veel smsjes zou ik een ander nummer nemen ipv duo sim, sms ontvangen op de BMW tel =kut, zit je alsnog met die hoorn en snoer te klooien.
Bellen in de auto gebruik ik soms, maar het gaat mij vooral om gebeld worden.
De telefoon hoeft bij moderne toestellen als ik het goed heb niet meer uit, deze kan je op een fly mogelijkheid zetten.
Stel je neemt een extra nummer kan je dan je telefoon laten doorverbinden op een of het andere manier als je hem niet binnen een x aantal seconden opneemt ?
Geen ide als dat mogelijk is, maar dan zou dat een oplossing zijn.