Voorin doet hij bij mij niets..

Ergens achterin moet ook een mogelijkheid zijn om dezxe te plaatsen, echter wil ik niet alles los trekken, gericht zoeken is gemakkelijker

Maar ook dan geldt dat ie alleen maar werkt als je een Vodafone of KPN (1800 Mhz) kaart hebt.....SvB schreef:Achterin linksboven, is een beetje gewurm maar het kan echt !!
S.
Wat die meneer zegtDexter schreef:Maar ook dan geldt dat ie alleen maar werkt als je een Vodafone of KPN (1800 Mhz) kaart hebt.....SvB schreef:Achterin linksboven, is een beetje gewurm maar het kan echt !!
S.
lol....Rico schreef:Jelmer hou maar op joh.. anno 2008 werkt dit prehistorische systeem niet meer.. in vergelijk tot bluethoot ed... een Kudtsysteem..
Ik had in mijn e46 325i uit 2001 ook zo'n systeem.. het is netzo iets als weer gaan computeren op een Commodore 64![]()
RTFM! :twisted:Jelmer850i schreef: Maar ik neem aan dat als hij werkt of niet dat je altijd de pin code van de sim kaart kan invoeren ? Zover kom ik niet eens
Deze telefoon is ook draadloos volgens mij.EHA schreef:Mijn pa heeft in zijn 5 ook een telefoon in de middenconole, maar dat is een draadloze !!
Op zich wel lachen hoor.
Maar hij hoeft zijn "gewone" mobiel niet uit te zetten als hij in de wagen stapt.
Binnenkomende telefoontjes komen dan gewoon op de autotelefoon binnen !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten