Hoe belangrijk is beleving voor je?

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
frankv

Bericht door frankv » 19 jun 2008, 23:14

de voorbeelden die je noemt bieden wel wat meer extra beleving dan een paar badges en een extra uitlaatje

badges en uitlaten is voor mij geen beleving

een M3 tov een 335 is een andere manier van autorijden, een 911 tov een cayman ook, niet voor iedereen beter, maar anders

de Z06 heeft een compleet ander chassis dan de standaard corvette, is eigenlijk meer een homologatie versie, als je dat niet "voelt" ben je prima af met de standaardversie

ik heb een paar E30 BMW gehad, en heb nu nog de M3 en een 325 touring

de M3 was en is het topmodel en ik heb er ook 2 jaar dagelijks in gereden, hij is erg betrouwbaar e.d., maar het is geen auto om dagelijks mee te rijden, daar is de 325 fijner voor

ik heb nu een E39 520 touring, zeker niet het topmodel qua motorisering, maar waar ik hem voor gebruik helemaal prima

als ik de vrije keuze had gehad, zou ik liever een 523 of 528 hebben gehad, maar ik ben nu blijer met de 520 dan ik met een 540 geweest zou zijn [hoe super die ook is, maar het verbruik zou me nu echt verdrietig stemmen]

dus badges e.d. doen er voor mij niet toe, maar engineering wel, en als het topmodel je wensen vervult en een "minder" model niet, moet je zeker voor de topper gaan

frank

stefan740

Bericht door stefan740 » 19 jun 2008, 23:25

Thomas H schreef:Ok, daar zit dan winst in voor de Works, maar met een beek S zal dat verschil ook weer minimaal zijn?
Ja verwaarloosbaar, en dan heb ik het over een stage 2. ik rij zo'n 'beek S' :D

markk

Bericht door markk » 20 jun 2008, 16:08

Beleving is m.i. KEY.

Heeft/hoeft enkel niets met badges/topmodel e.d. te maken te hebben. Het KAN bijdragen maar hoeft niet.

Mark.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 20 jun 2008, 20:47

Beleving, tja.......................................je wil het zonder rubber, maar ja veiligheid gaat altijd voor beleving he :lol:

Plaats reactie