de voorbeelden die je noemt bieden wel wat meer extra beleving dan een paar badges en een extra uitlaatje
badges en uitlaten is voor mij geen beleving
een M3 tov een 335 is een andere manier van autorijden, een 911 tov een cayman ook, niet voor iedereen beter, maar anders
de Z06 heeft een compleet ander chassis dan de standaard corvette, is eigenlijk meer een homologatie versie, als je dat niet "voelt" ben je prima af met de standaardversie
ik heb een paar E30 BMW gehad, en heb nu nog de M3 en een 325 touring
de M3 was en is het topmodel en ik heb er ook 2 jaar dagelijks in gereden, hij is erg betrouwbaar e.d., maar het is geen auto om dagelijks mee te rijden, daar is de 325 fijner voor
ik heb nu een E39 520 touring, zeker niet het topmodel qua motorisering, maar waar ik hem voor gebruik helemaal prima
als ik de vrije keuze had gehad, zou ik liever een 523 of 528 hebben gehad, maar ik ben nu blijer met de 520 dan ik met een 540 geweest zou zijn [hoe super die ook is, maar het verbruik zou me nu echt verdrietig stemmen]
dus badges e.d. doen er voor mij niet toe, maar engineering wel, en als het topmodel je wensen vervult en een "minder" model niet, moet je zeker voor de topper gaan
frank
Hoe belangrijk is beleving voor je?