Martijn's BMW M140i
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Martijn's BMW M140i
^dat
denk ik?
denk ik?
- MParallel
- Auto: BMW
Ik moet altijd aan Hugo Borst denken als ik Martijn zie.
En omgekeerd.
En omgekeerd.
-
Robin
?MParallel schreef: 07 mei 2026, 13:11 Ik moet altijd aan Hugo Borst denken als ik Martijn zie.
En omgekeerd.

- MartijnGizmo
Uiteraard vooraf over nagedacht (het is ook mijn tweede F21 he), maar dan had ik sowieso wel een M2 gekocht, en dat wilde ik niet, ik wilde een 1er en die lekker tjoenen tot een fijne alleskunner. M2 vind ik absoluut gaver, maar ook minder fijn als daily, kan me best voorstellen dat je een M140ix én een OG M2 op de oprit zou kunnen zetten.Arthursx schreef: 07 mei 2026, 09:43 Gave upgrades hoor maar had je toch niet beter een M2 kunnen halen met alles wat er nu inzit en dat je toch echt wat anders hebt dan een 1 serie?
En los daarvan: een M2 zou ik ook niet ongemoeid laten...
Ik word wel eens wat gematst qua arbeid, maar daar moeten toch gewoon centjes voor overhandigd worden hoor. Zelf hou ik ook niet zo van dichtgesponsorde builds, dan eindig je met spullen of partijen waar je zelf misschien niet volledig achter staat etc. Dit is andersom, PSR Parts kan ik blind aan iedereen aanraden en dan weet ik dat ze ook daar goed werk voor verrichten. Zie bijvoorbeeld ook het onderstel, ik had vast een ander merk met leuke korting kunnen regelen, op YT tel je pas mee als je een BC-sponsorvlag hebt hangen, maar wilde gewoon graag een KW-set onder deze auto en de Nederlandse importeur doet niet aan kortings.bartje325i schreef: 07 mei 2026, 12:35 Dikke aanname….
Martijn zal onderhand wel een beetje gesponsord worden door het hele PSR-Parts pakket erop te schroeven ism de YouTube filmpjes etc.
- MParallel
- Auto: BMW
-
Robin
Ohjajoh?;-)
B58 x40i is veel meer tuneable ( helaas) dan de prachtig klinkende N55 in de OG M2… dus dan snap ik het ook wel; ik snapte het ook al wel van Martijn. Die is goed bezig met z’n relatieve stealth hot hatch
B58 x40i is veel meer tuneable ( helaas) dan de prachtig klinkende N55 in de OG M2… dus dan snap ik het ook wel; ik snapte het ook al wel van Martijn. Die is goed bezig met z’n relatieve stealth hot hatch
- Martijn_bmw
-
HSR
Ah kijk, dat verklaart in een keer zoveel haha. Ik zit totaal niet in dat wereldje maar blijf me verbazen dat iedereen en zijn moeder die BC schroefsetjes blijft aanprijzen. Geen idee hoe het nu zit maar dat was vroeger echt totale bocht.MartijnGizmo schreef: 07 mei 2026, 16:36
.......
Ik word wel eens wat gematst qua arbeid, maar daar moeten toch gewoon centjes voor overhandigd worden hoor. Zelf hou ik ook niet zo van dichtgesponsorde builds, dan eindig je met spullen of partijen waar je zelf misschien niet volledig achter staat etc. Dit is andersom, PSR Parts kan ik blind aan iedereen aanraden en dan weet ik dat ze ook daar goed werk voor verrichten. Zie bijvoorbeeld ook het onderstel, ik had vast een ander merk met leuke korting kunnen regelen, op YT tel je pas mee als je een BC-sponsorvlag hebt hangen, maar wilde gewoon graag een KW-set onder deze auto en de Nederlandse importeur doet niet aan kortings.![]()
Gezien normale mensen geld maar 1 keer kunnen uitgeven zou ik altijd voor KW gaan. Die dingen gaan gewoon niet kapot.
- MartijnGizmo
Nou, ik snap het wel hoor, veel toepassingen, keuze qua veersterktes, budget-vriendelijk, onderdelen los te krijgen voor onderhoud. Het is een beetje "alle waar is naar zijn geld", maar in het lagere segment best een aardige keuze tegenwoordig.
- bartje325i
MartijnGizmo schreef: 07 mei 2026, 16:36
Ik word wel eens wat gematst qua arbeid, maar daar moeten toch gewoon centjes voor overhandigd worden hoor. Zelf hou ik ook niet zo van dichtgesponsorde builds, dan eindig je met spullen of partijen waar je zelf misschien niet volledig achter staat etc. Dit is andersom, PSR Parts kan ik blind aan iedereen aanraden en dan weet ik dat ze ook daar goed werk voor verrichten. Zie bijvoorbeeld ook het onderstel, ik had vast een ander merk met leuke korting kunnen regelen, op YT tel je pas mee als je een BC-sponsorvlag hebt hangen, maar wilde gewoon graag een KW-set onder deze auto en de Nederlandse importeur doet niet aan kortings.bartje325i schreef: 07 mei 2026, 12:35 Dikke aanname….
Martijn zal onderhand wel een beetje gesponsord worden door het hele PSR-Parts pakket erop te schroeven ism de YouTube filmpjes etc.![]()
Was absoluut geen aanval hoor, maar zou het me kunnen voorstellen dat het wel zo was.