Wat dan wel weer leuk is, is dat de electrisch inklapbare spiegelmotoren nog gewoon NIEUW te leveren zijn vanuit Japan voor €350 de set
Dit was idd de werkplaatscomputer in de '90sJoy schreef:Grappig spul. Dat was voor het computertijdperk de manier om een exploded view te krijgen?
Is het geen idee om gewoon de originele turbo wielen te gebruiken? Ik vind die eigenlijk wel fraai en passend bij de rest vna het gladde design.
EPC is er al digitaal dus dat gaat niet lonen helaas en bovendien zullen er veel nummers verouderd zijn, dit is gewoon voor de leuk en om iets te hebben dat min of meer bij de auto hoort uit de periode dat hij geproduceerd werd.smiley schreef:Als de EPC van de calibra alleen op microfiche bestaat, moet je eens kijken of je het kunt digitaliseren, en dan de dvd'tjes op ebay knallen.
Kun je je investering weer terugverdienen.
Dit is echt de dikste combo die mogelijk is, doen!InjectTheVenom schreef:Dit was idd de werkplaatscomputer in de '90sJoy schreef:Grappig spul. Dat was voor het computertijdperk de manier om een exploded view te krijgen?
Is het geen idee om gewoon de originele turbo wielen te gebruiken? Ik vind die eigenlijk wel fraai en passend bij de rest vna het gladde design.![]()
Wat betreft de velgen ben ik er nog niet over uit, dit (18 inch 8,5j) in combinatie met een verlaging van 30mm rondom ziet er erg verlijdelijk uit![]()
Hij is afgelopen maand helaas gedemonteerdraymondw schreef:Deze BMW liefhebber en eigenaar met een Opel verleden vindt het heel leuk om te zien dat er mensen zijn die deze Kolibries levend houden.
De Calibra turbo is toch wel een beetke sentiment uit mijn wat wildere jaren toen een goede kameraad van mij z'on ding als 1 jaar oude auto kocht (HH-VF-97). Daar hebben we aardig wat bezoekjes aan o.a de DTM op Hockenheim en Diepholz mee volbracht. Dat ding was toen door Arese getuned en ergens heb ik nog een video-fragment van een duel met een Lotus Omega op de A5 tussen Frankfurt en Gambacher Kreuz.
ga zo door
InjectTheVenom schreef:Hij is afgelopen maand helaas gedemonteerdraymondw schreef:Deze BMW liefhebber en eigenaar met een Opel verleden vindt het heel leuk om te zien dat er mensen zijn die deze Kolibries levend houden.
De Calibra turbo is toch wel een beetke sentiment uit mijn wat wildere jaren toen een goede kameraad van mij z'on ding als 1 jaar oude auto kocht (HH-VF-97). Daar hebben we aardig wat bezoekjes aan o.a de DTM op Hockenheim en Diepholz mee volbracht. Dat ding was toen door Arese getuned en ergens heb ik nog een video-fragment van een duel met een Lotus Omega op de A5 tussen Frankfurt en Gambacher Kreuz.
ga zo door![]()
Datum eerste toelating: 05-01-1994(18,2 jaar)
Datum aanvang laatste tenaamstelling: 23-02-2012(10 dagen)
Datum eerste afgifte Nederland: 05-01-1994(18,2 jaar)
Status kenteken: Gedemonteerd
Exactemundo, vandaar ook de quote van het bericht met het verhaal over de Calibra van zijn maat, had gedacht dat iedereen het daardoor zou snappenXave30 schreef:Nee Roy.... volgens mij......gaat het om Calibra uit post RaymondW.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten