Helaas een beetje boven budget

Eens, verrekte mooie klokken!frankv schreef:ik las vandaag op een horlogeforum dat iemand zo'n Breitling als onderstaand gekocht had, nu vind ik Breitling in het algemeen niks, maar deze is fantastisch:
pff, bovenstaande lijken 46mm te zijn, de 38mm zien er op sommige foto's iets minder mooi uit lijkt het, maar onderstaande zou ook een 38mm zijn en die ziet er net zo ok uit:
is dit een betere versie voor jou?duifjes.com schreef:Nette klok idd die Breitling alleen dat bandje vindt ik echt helemaal niets...
Klopt, twee jaar geleden dacht ik er al over om deze klok te kopen. Toen wat anders gekocht, nu loop ik voor mijn werk regelmatig door industriele omgevingen waar ik m'n andere horloge niet aan wil blootstellen.Tom schreef:Dat model gaat ook alweer een hele tijd mee is het niet?
(misschien met kleine updates hoor, ben geen kenner)
hey...heb je m ook aangeschaft?dale vito schreef:speciaal voor jou Robin.. geen Doppel maar een Rattrapante![]()
Dubois Depraz deed het rattrapante deel dacht ik???cooldragon schreef:Basis was idd wel valjoux 7760, maar het rattrapante-deel is dacht ik, wel helemaal in-house door IWC ontwikkeld.
Had gehoord dat het door de vele aanpassingen wel manufactuur genoemd wordt?
Ook al is het dan geen volledig manufactuur, ben er wel heel blij mee(ook in rosegoud kast-cijfers-parelmoer wit backplate en donkerbruin croc)
http://www.monsterwatches.nl" onclick="window.open(this.href);return false;Martin van der Zwaard schreef:Even een vraag aan de experts;
Ik heb geen duizenden euro's voor een horloge maar ben zeker wel fan. Nu kwam ik op MP het volgende model Seiko tegen;
Seiko Submariner Duikhorloge SNZF15 2009
Ik kan echter op internet nergens iets vinden over dit horloge. Alleen advertenties op MP, speurders etc. Op de site van Seike kan ik er ook niks van vinden. Is iemand bekend met dit horloge? Of ik het weer eens een van de vele neppers? En weet iemand bij welke winkel in de buurt van Rotterdam of Breda ik een kans zou hebben het horloge in het echt te kunnen zien??
Thanks
Wat een droomklok zeg.dale vito schreef:speciaal voor jou Robin.. geen Doppel maar een Rattrapante![]()
Habring (nu een eigen merk) heeft de rattrapante module ontworpen. Trouwens ook de tourbillon van de Da Vinci en de Deep One.Robin schreef:Dubois Depraz deed het rattrapante deel dacht ik???cooldragon schreef:Basis was idd wel valjoux 7760, maar het rattrapante-deel is dacht ik, wel helemaal in-house door IWC ontwikkeld.
Had gehoord dat het door de vele aanpassingen wel manufactuur genoemd wordt?
Ook al is het dan geen volledig manufactuur, ben er wel heel blij mee(ook in rosegoud kast-cijfers-parelmoer wit backplate en donkerbruin croc)
(Ik had vroegah een Doppelchrono, dacht ik zelfde verhaal, maar dan met datum op de 3, of zijn er meer verschillen? )
7750 en 7760 is derivaat....
Ben ook geen wandelende wiki.
Kijk, das een nuttige tipRobS schreef:http://www.monsterwatches.nl
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Cazzo46, Joost H., MarcF, Martijn_bmw, Peter-Paul, Richardt., Rnd, SAH, tomgtr, Will F. en 2 gasten