Helaas een beetje boven budget
Horloge / Horloges topic
- ErikMartijn
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Horloge / Horloges topic
Eens, verrekte mooie klokken!frankv schreef:ik las vandaag op een horlogeforum dat iemand zo'n Breitling als onderstaand gekocht had, nu vind ik Breitling in het algemeen niks, maar deze is fantastisch:
pff, bovenstaande lijken 46mm te zijn, de 38mm zien er op sommige foto's iets minder mooi uit lijkt het, maar onderstaande zou ook een 38mm zijn en die ziet er net zo ok uit:
- duifjes.com
Nette klok idd die Breitling alleen dat bandje vindt ik echt helemaal niets...
-
Rupie
Gave klok die Breitling!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
De rustige uitstraling van de Breitling is mooi, maar waarom nu weer 46mm ? 
-
Rupie
Wat is een standaard Chronomat?
- Petrolhead Tom
Er is nou trouwens ook steeds een mooi spotje van rolex op eurosport tijdens de Australian open, met Roger Federer.
- frankv
is dit een betere versie voor jou?duifjes.com schreef:Nette klok idd die Breitling alleen dat bandje vindt ik echt helemaal niets...
-
OnlineMark
Dit weekend de Seiko Arctura gekocht:

-
Tom
Dat model gaat ook alweer een hele tijd mee is het niet? 
(misschien met kleine updates hoor, ben geen kenner)
-
OnlineMark
Klopt, twee jaar geleden dacht ik er al over om deze klok te kopen. Toen wat anders gekocht, nu loop ik voor mijn werk regelmatig door industriele omgevingen waar ik m'n andere horloge niet aan wil blootstellen.Tom schreef:Dat model gaat ook alweer een hele tijd mee is het niet?
- dale vito
speciaal voor jou Robin.. geen Doppel maar een Rattrapante

- cooldragon
hey...heb je m ook aangeschaft?dale vito schreef:speciaal voor jou Robin.. geen Doppel maar een Rattrapante![]()
- duifjes.com
@ Frankv......hhahah ja idd....maar dan alles zwart graag met deze kleurencombi is het voor mij een no-go...
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
IWC Rattrapante is schitterend......zit alleen geen eigen uurwerk in dacht ik, das dan weer jammer.............
Mooist in Rose Goud, met zwarte wijzerplaat en bruine Croko band..........
Mooist in Rose Goud, met zwarte wijzerplaat en bruine Croko band..........
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Thanx Dale, m'n pa had dezelfde een jaar of 8 /9 terug, Sjoerd hier draagt er 1 dacht ik..... maar 'mn pa had dan de normale Portugieser chrono , en in roségoud met zilveren plaat. Was echt 'n schoonheid van 'n klok. Jammer van geen datum en eta....
- cooldragon
Basis was idd wel valjoux 7760, maar het rattrapante-deel is dacht ik, wel helemaal in-house door IWC ontwikkeld.
Had gehoord dat het door de vele aanpassingen wel manufactuur genoemd wordt?
Ook al is het dan geen volledig manufactuur, ben er wel heel blij mee(ook in rosegoud kast-cijfers-parelmoer wit backplate en donkerbruin croc)
Ook al is het dan geen volledig manufactuur, ben er wel heel blij mee(ook in rosegoud kast-cijfers-parelmoer wit backplate en donkerbruin croc)
-
Robin
Dubois Depraz deed het rattrapante deel dacht ik???cooldragon schreef:Basis was idd wel valjoux 7760, maar het rattrapante-deel is dacht ik, wel helemaal in-house door IWC ontwikkeld.
(Ik had vroegah een Doppelchrono, dacht ik zelfde verhaal, maar dan met datum op de 3, of zijn er meer verschillen? )
7750 en 7760 is derivaat....
Ben ook geen wandelende wiki.
- romo
Is ook zo, pracht klok....................ik zou hem persoonlijk dan wel met een zwarte wijzerplaat willen, maar das meer omdat mijn 7 days power reserve automatic reeds een witte wijzerplaat heeft..........
- cooldragon
yup 7750 automatic, 7760 hand wound.
Robin, dacht dat jij DE wandelende wikipedia was?;) LOL
@Romo: vond hem in rosegoud met zwart minder mooi, zwarte backplate met staal of witgoud of platina is dan wel weer een hele mooi combi IMHO.
Grappig dat ik ook voor het dilemma stond tussen de jouwe en de mijne die ik uiteindelijk gekocht had....
Handopwinder gaf mij wat meer jeugdsentiment omdat mijn allereerste horloge ook een handopwinder was;-)
nu op zoek naar het volgende klokkie...
hmm patek 5712...I love it! In staal met blauw-zwarte backplate please;-)
(ps @ wandelende wikipedia, wat is precies het verschil met de 37xx behalve de diameter en de prijs?)
Robin, dacht dat jij DE wandelende wikipedia was?;) LOL
@Romo: vond hem in rosegoud met zwart minder mooi, zwarte backplate met staal of witgoud of platina is dan wel weer een hele mooi combi IMHO.
Grappig dat ik ook voor het dilemma stond tussen de jouwe en de mijne die ik uiteindelijk gekocht had....
Handopwinder gaf mij wat meer jeugdsentiment omdat mijn allereerste horloge ook een handopwinder was;-)
nu op zoek naar het volgende klokkie...
hmm patek 5712...I love it! In staal met blauw-zwarte backplate please;-)
(ps @ wandelende wikipedia, wat is precies het verschil met de 37xx behalve de diameter en de prijs?)
- RobS
http://www.monsterwatches.nl" onclick="window.open(this.href);return false;Martin van der Zwaard schreef:Even een vraag aan de experts;
Ik heb geen duizenden euro's voor een horloge maar ben zeker wel fan. Nu kwam ik op MP het volgende model Seiko tegen;
Seiko Submariner Duikhorloge SNZF15 2009
Ik kan echter op internet nergens iets vinden over dit horloge. Alleen advertenties op MP, speurders etc. Op de site van Seike kan ik er ook niks van vinden. Is iemand bekend met dit horloge? Of ik het weer eens een van de vele neppers? En weet iemand bij welke winkel in de buurt van Rotterdam of Breda ik een kans zou hebben het horloge in het echt te kunnen zien??
Thanks
-
Robin
Allemaal moost op de SIHH in Geneve, en JLC heeft bij de Memovox weer wat modellen, skitterend, maar deze:

Vind ik helemaal prachtig, niks geen 2010 carbon/zwart/alu/rood/titaan/rubber/dik/zwaar hok, gewoon klassiek in staal of goud een prachtige chrono.
Dat wordt 'm binnenkort(maanden levertijd schat ik) in staal. Geen Panerai dus...maar deze.
Vind ik helemaal prachtig, niks geen 2010 carbon/zwart/alu/rood/titaan/rubber/dik/zwaar hok, gewoon klassiek in staal of goud een prachtige chrono.
Dat wordt 'm binnenkort(maanden levertijd schat ik) in staal. Geen Panerai dus...maar deze.
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Wat een droomklok zeg.dale vito schreef:speciaal voor jou Robin.. geen Doppel maar een Rattrapante![]()
- dale vito
Habring (nu een eigen merk) heeft de rattrapante module ontworpen. Trouwens ook de tourbillon van de Da Vinci en de Deep One.Robin schreef:Dubois Depraz deed het rattrapante deel dacht ik???cooldragon schreef:Basis was idd wel valjoux 7760, maar het rattrapante-deel is dacht ik, wel helemaal in-house door IWC ontwikkeld.
(Ik had vroegah een Doppelchrono, dacht ik zelfde verhaal, maar dan met datum op de 3, of zijn er meer verschillen? )
7750 en 7760 is derivaat....
Ben ook geen wandelende wiki.
- Martin van der Zwaard
Kijk, das een nuttige tipRobS schreef:http://www.monsterwatches.nl
Meteen even een mailtje gestuurd