net nu ik vrijdag mijn CSL ga ophalen DOH

Rally auto's rijden met 't ALS systeem, daardoor gaan die turbo's zo snel kapot.Rico v Velzen schreef:Ja oke, maar die turbo's in rally auto's gaan denk ik welgeteld 1 dag mee (bij wijze van spreke dan)
Ik begrijp wel dat turbo techniek zodanig betrouwbaar te maken is dat het niet stuk gaat, alleen zal daar ook een prijskaartje aanhangen denk ik.
De EWG-meting is de huidige norm voor rollerbank metingen, de DIN-meting is de oude.Rico v Velzen schreef:Wat is het verschil dan tussen de ene en andere waarde ?
Tom schreef:Ferdinand,Ferdinand schreef:
@Rico, goed idee! Van die 135 zul je geen spijt krijgen. Vandaag weer het asvalt opgezocht, vanwege mijn het werk (moet sosm ook). Mijn God wat is die 135i een tering kogel. Je dendert in volle vaard langs alles en iedereen. Het vermogen komt prachtig vrij maar eigenlijk is het onverantwoord. Ik zweer je, ik rij nog drie weken met mijn rijbewijs rond
Als mede DFer wil ik je graag een dienst bewijzen. Ik heb nog een lege garage, mag je em gratis stallen en ik zorg dat de motor af en toe wat kilometers maakt.. stilstaan is ook maar slecht tenslotte.
M-bitious schreef:Het grappige is echter dat alle journalisten erg onder de indruk zijn van de rijeigenschappen en het sturen van de M3 E92.
Joop schreef:Wat betreft de meting: De auto haalt de opgave dus al op normale Euro 95 EN net na het inrijden; dwz. dat er nog veel meer uit te halen valt, wanneer de motor serieus ingereden en de tank afgetankt met SuperPlus (RON98-100).
303 is bij mij ook 306 (die 3 PK merkt niemand...)Rico v Velzen schreef:Joop schreef:Wat betreft de meting: De auto haalt de opgave dus al op normale Euro 95 EN net na het inrijden; dwz. dat er nog veel meer uit te halen valt, wanneer de motor serieus ingereden en de tank afgetankt met SuperPlus (RON98-100).
Joop je zegt toch dat die 303pk van die EWG meeting conform de manier van meten is zoals de fabrikanten toepassen ?
Dat komt ja gewoon overeen met de opgave van BMW, namelijk 306pk..
En volgens mij test BMW ook de auto's met euro 95, omdat dan het minimale opgegeven vermogen kan worden gegarandeerd. Ik denk niet dat met 98 je ineens een merkbaar verschil gaat krijgen. En 3800 km lijkt me al redelijk ingereden.
....
Andre schreef:
Het leuke is wel dat velen hier vaak niet over rijeigenschappen praten maar vaak genieten als ze een met hun auto iemand van kaliber tegenkomen en kunnen voorblijven. Je zou de draadjes er eens bij moeten zoeken.
lol
Mag het ook 365 NM zijn..............................sorry, ik moet even de moraalridder uithangen ( zie ook een ander draadje)Andre schreef:Moet je nagaan 427 nm op euro 95 das al meer dan een E46 m3 die 360nm heeft en zelfs meer dan e92 m3 die 400nm heeft. Ben nou best wel nieuwsgierig wat ie op euro 98 doet zou daar veel verschil in zitten?
Het leuke is wel dat velen hier vaak niet over rijeigenschappen praten maar vaak genieten als ze een met hun auto iemand van kaliber tegenkomen en kunnen voorblijven. Je zou de draadjes er eens bij moeten zoeken.
lol
Moet altijd lachen om RicoRico v Velzen schreef:Joop schreef:Wat betreft de meting: De auto haalt de opgave dus al op normale Euro 95 EN net na het inrijden; dwz. dat er nog veel meer uit te halen valt, wanneer de motor serieus ingereden en de tank afgetankt met SuperPlus (RON98-100).
...Begint een beetje een mythe te worden die vermeende peekaas van een .35i..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten