Wat is de volgende stap..schelden...vloeken etc etc...
Zegt men wat over geenstijl.nl , how low can you go om de politie te vergelijken met NSB...

Je komt zeker door drukte nu pas in dit topic kijken. Denk dat een groot deel van de mensen de kwalificatie gebruikt omdat er met zoveel fanatisme op de snele rijder gejaagd word, terwijl de politie op vele andere fronten faalt, zoals een groot deel van de overheid. Het ontvangen van een Lintje door KooSSpee geeft de sfeer aan die er nu heerst, hij lijkt wel een held die nobel werk verricht. Ik denk dat de politie die zich lafhartig bezig houd met cashen over de rug van de automobilist deze kwalificatie zelf verdient, ik denk zelf dat een aantal trots zijn op die kwalificatie. Jammer dat dit beeld bestaat over de verkeerspolitie, maar die roepen ze zelf af door gedachteloos en fanatiek als bloedhonden op de auto terorist te jagen als ware het iemand met een bomgordeltje :twisted:wimwerf schreef:Wel jammer om te lezen dat er 2e wereld oorlog termen gebruikt worden om gedragingen van mensen goed te praten..
Zegt men wat over geenstijl.nl , how low can you go om de politie te vergelijken met NSB...
Wim, het is een gegeven dat mensen die zich ergeren aan regels en wetten geen andere uitlaatklep hebben dan het botvieren van hun frustraties op diegenen die ervoor moeten zorgen dat regels en wetten worden nageleefd.wimwerf schreef:Wel jammer om te lezen dat er 2e wereld oorlog termen gebruikt worden om gedragingen van mensen goed te praten..
en het wordt nog erger als het niet eens een grapje is en je het echt meent.how low can you go om de politie te vergelijken met NSB...
Ben het met je eens.wimwerf schreef:Wel jammer om te lezen dat er 2e wereld oorlog termen gebruikt worden om gedragingen van mensen goed te praten..
Die reactie vind ik wel heel erg overtrokken. In Nederland wonen honderdduizenden mafkezen die niet kunnen rijden en jij zou niet in een dorp willen wonen dat op de route ligt van Rico? Op straat komen vormt een bepaald risico, daar doe je niks aan. Ik denk dat het in Nederland behoorlijk veilig is. Aantal verkeersslachtoffers is al ontzettend laag als je ziet hoeveel inwoners we hebben en hoe druk de wegen zijn. Voor mij is dat aantal heel acceptabel, leuk dat we steven om het elk jaar weer lager te krijgen (terwijl de drukte toeneemt) maar waar is die grens dat het niet meer nodig is? Wat mij betreft is die al heel lang bereikt. Maargoed, als politicus met 'een opdracht' kun je dat moeilijk zeggen, Koos Spee is dan weer het andere uiterste.Damir Vukovic schreef:Ik zou iig geen kinderen willen hebben en wonen in een dorp dat op Rico's "route" ligt.
Vind ik niet zo'n nette opmerking.Damir Vukovic schreef: Ik zou iig geen kinderen willen hebben en wonen in een dorp dat op Rico's "route" ligt.
Moet je niet aan mij vragen want ik ben het er mee eens dat hard rijden op een circuit beter gaatDamir Vukovic schreef:Dus zodra je zelf financieel verantwoordelijk wordt voor je handelen is het risico ineens te groot?
Mooi gesproken...Macboy schreef:Damir. Is het nou zo moeilijk om tot de kern van het probleem te komen??
Het aantal doden van mensen die kunnen rijden en ongelukken veroorzaken afgezet tegen de miljoen mongolen die niet kunnen rijdne.
Dáár gaat het om.
Laten we even DF-ers als uitgangspunt nemen die dus overal waar het kan te hard rijden. Zijn die de oorzaak van alle ellende op straat ?
Of de mensen die in hun eigen buurt niet eens 30 rijden in de 30km zone? De mensen die hun kinderen achterin leggen, zonder gordel? De mensen die inhalen op snelwegen zonder knipperlicht en plots naar links komen? De mensen die 70 rijden waar het 80 mag en al het verkeer achter irriteert, waardoor mensen gaan inhalen die geen ervaring hebben?
Kom op nou. Het probleem ligt niet daar, maar op een heel ander terrein. Het is dan heel makkelijk om te schieten op die groep die dan te hard rijd.
Liever een te hard rijdende anticiperende automobilist, dan de gemiddelde nitwit verkeersdeelnemer die zich aan de snelheid houdt.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten