Autokeuze afzeiken raakt je dat?

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie

Heb jij moeite met afzeiken van je autokeuze?

Ja, ik baal daar best van, is het zo moeilijk om blij voor me te zijn? Typisch hollands, kop boven het maaiveld.
11
11%
mwaaoohhh kan me soms wel ergeren aan ongefundeerde kritiek, maar ach boeie ik heb hem betaald en ik rij er in.
38
39%
Hahahaha het is maar een stuk blik, heb er veel plezier van en wat een ander er van vind boeit me nog minder dan een exoplanet in de orionnevel.
45
46%
Auto? Ik ga altijd met de fiets (streep door) bus (streep door) trein (streep door).
4
4%

Totaal aantal stemmen: 98

FDD

Re: Autokeuze afzeiken raakt je dat?

Bericht door FDD » 25 dec 2012, 19:25

Ik maak mer er meestal niet zo druk om, als het kritiek zonder reden is heb ik meer medelijden met die mensen vanwege hun beperkte gedachtengang...........

Op mijn werk is het altijd wel lachen. Bij de laatste aanschaffen (de XJR en de M5) kwamen er toch wat aardig wat mensen naar buiten om de wagen eens te bekijken en een babbeltje te maken. Toen ik met de 205 GTI's aankwam alleen reacties gehad van de echte autoliefhebbers.....

Meestal wel positieve reacties en staan we wat te babellen, maar soms ook negatieve reacties als ow Survey Engineer die kunnen zich dat wel veroorloven, terwijl ze zelf een nieuwe Golf of Astra leasen of via de bank aanschaffen. Mijn reactie is dan meestal een glimlach en leg ze uit dat ze voor de helft van hun wagen de mijne hadden kunnen aanschaffen en de rest hadden kunnen gebruiken voor benzine of eventuele reperaties. Of ze nemen mijn baan over, maar dan is het antwoord meestal NEEEE ik wil gewoon 's avonds door de week thuis zijn.........

Buiten mijn collega's dus om raakt het me niet echt wat een ander denkt van mijn wagen, ik heb zelf net zoveel plezier gehad in mijn 205 GTI's (qua driving-fun zelfs veel meer :df: :df: ) als nu met mijn M5. Mijn keuze ligt niet echt bij een merk of de aandrijving van de wagen. De wagen moet gewoon veel vermogen hebben of licht zijn en mijn koffers mee kunnen nemen, daarnaast moet IK de klik hebben met de wagen niet de buitenstaanders met hun beperkte gedachtengang......

Groeten,
Eric

PD power

Re: Autokeuze afzeiken raakt je dat?

Bericht door PD power » 26 dec 2012, 09:56

205 GTI's (qua driving-fun zelfs veel meer ) als nu met mijn M5. Mijn keuze ligt niet echt bij een merk of de aandrijving van de wagen. De wagen moet gewoon veel vermogen hebben of licht zijn en mijn koffers mee kunnen nemen, daarnaast moet IK de klik hebben met de wagen niet de buitenstaanders met hun beperkte gedachtengang......
Denk dat dit de essentie is van DF, kan d'r niet meer mee eens zijn, heb hier zelf 3 auto's staan waaronder ook een posche, maar de "oude Ibiza" met ruim 3 ton op de teller, ook nog eens diesel en FWD, wel flink wat vermogen, ruim 280 pk, geeft voor mij gewoon de meeste fun, elke keer dat ik in stap, dus DF hoeft ook zeker niet duur te zijn. :thumbup:

Plaats reactie