Op mijn werk is het altijd wel lachen. Bij de laatste aanschaffen (de XJR en de M5) kwamen er toch wat aardig wat mensen naar buiten om de wagen eens te bekijken en een babbeltje te maken. Toen ik met de 205 GTI's aankwam alleen reacties gehad van de echte autoliefhebbers.....
Meestal wel positieve reacties en staan we wat te babellen, maar soms ook negatieve reacties als ow Survey Engineer die kunnen zich dat wel veroorloven, terwijl ze zelf een nieuwe Golf of Astra leasen of via de bank aanschaffen. Mijn reactie is dan meestal een glimlach en leg ze uit dat ze voor de helft van hun wagen de mijne hadden kunnen aanschaffen en de rest hadden kunnen gebruiken voor benzine of eventuele reperaties. Of ze nemen mijn baan over, maar dan is het antwoord meestal NEEEE ik wil gewoon 's avonds door de week thuis zijn.........
Buiten mijn collega's dus om raakt het me niet echt wat een ander denkt van mijn wagen, ik heb zelf net zoveel plezier gehad in mijn 205 GTI's (qua driving-fun zelfs veel meer

Groeten,
Eric