en moreofftopic , wat joy al aan geeft, Z3(M) heeft concave od breedset echt nodig.
Mwah, ik loop er niet van over qua looks. Het gaat me er eigenlijk om dat ik de Z iets omhoog breng qua onderstel. Dan lijken de 19" CH's niet meer verwacht ik. Hoeveel mm ik omhoog moet weet ik eigenlijk niet. Mijn modderkuipen zijn aangepast en de voorwielen raken nu in principe de motorkap. Het moet gewoon rijdbaar zijn met originele modderkuipen.Joy schreef:Niels, een M-Coupe op Alpina's zie ik nog niet zo voor me. Lijkt me een gekke combinatie op de een of andere manier.
BBS RG-R is nog een idee wanneer je op zoek bent naar een beter weggedrag door veel lichtere wielen. CH's zijn lomp zwaar eigenlijk.
BBS CH 19x8.5:11.8 kg
BBS CH 19x10: 12.8 kg
BBS RG-R (gesmeed) 18x8.5: 8.3 kg
BBS RG-R (gesmeed) 18x10: 9.0 kg
Dat zou je absoluut merken in het rijgedrag.
Dat kan echt niet heh...Niels schreef:. Ik neig wat meer richting Alpina voor een 18"
van die rode en onderste zwarte idd, mooi zo, niet te laag en toch mooi gevuld, netjes.Peric schreef:Vind de stance van de rode het mooist..
Tim N schreef:Maar je wil enkel andere wielen omdat voor af en toe aanloopt Niels?
Misschien is 1cm hoger schroeven al reeds voldoende om het vrij te laten lopen?
Of op standaard wielen en net iets lager dan OEM?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bjeffindividual, Erminio, erwin20vt, Fabian, SlowCo en 12 gasten