Wat een apparaat

De manier waarop ik de auto in handen heb gekregen maken deze aankoop eigenlijk extra speciaal. De prijs was relatief gunstig met de voorwaarde dat je wel een echte liefhebber moest zijn. Ron Braspenning had al wel een paar mensen op bezoek gehad die naar zijn mening de auto niet op waarde wisten te schatten. Na info bij GTRene ingewonnen te hebben kwam ik contact met de eigenaar die mij na wat heen en weer gemail de auto wel wilde verkopen (mede dankzij input van Rene waarvoor nogmaals DANK!). Ron zag het ook wel zitten zodat ik vanmorgen richting Amsterdam toog om met de voor mij meest speciale auto tot nu toe weer naar huis te keren

Er zullen een aantal zijn die de auto wel een beetje kennen maar nog maar eens wat info:
2001 Z3 M-Coupe
E46 M3 motor
E46 M3 Phoenix geel
Schrick nokkenassen
Aangepast motor management
Sport uitlaat (merk? alleen demper of heel systeem is mij ook niet bekend.. Rene??)
19" BBS Motorsport velgen
KW onderstel geheel instelbaar
Verder alle juiste opties :!:
Er zijn van dit type 2001-2002 met S54 motor slechts 281 links gestuurden gemaakt. De auto is dus ontzettend exclusief. Vanwege de relatie met de E46 M3 vind ik het zelf erg gaaf dat ie ook Phoenix geel is 8) Het vermogen wordt geschat op 360pk en volgens de vorige eigenaar lijkt de auto in rechte lijn zelfs sneller te zijn dan de 996 GT3 die hij erna aanschafte. Of het allemaal waar is kan ik niet melden maar dat ie er zin in heeft wel

Man ik kan het nog niet geloven