Tom schreef:De NSX is qua onderhoud ontzettend duur. Nouja, onderhoud misschien niet eens, maar onderdelen schijnen ontzettend prijzig te zijn. Maar dat is wat ik ervan gehoord en gelezen heb. Bij de S2000 is dat niet het geval, ligt gewoon op normaal niveau (zolang je motor maar niet olie gaat zuipen zonder dat je het doorhebt...heeft mij 9k gekost in totaal).
Klopt inderdaad, voor het geld wat ik nu voor mijn S2k betaald heb, had ik ook een USA import NSX kunnen kopen, maar toen ik wat prijzen van onderdelen ging opvragen bij de dealer, schrok ik enorm. Het kopen is 1 ding, het rijden een ander. En om in een NSX te kunnen rijden ben je heel wat meer kwijt dan in een S2k. Benzineverbruik, wegenbelasting, verzekering, onderdelen, alles is gewoon duurder.
Heb ontzettend veel zin om weer even topless te rijden trouwens, maar auto staat momenteel in winterstalling.
@ Tom : wat was nou eigenlijk de oorzaak van dat olie zuipen van je S2k ? Weet wel dat je er veel drama mee hebt gehad, maar oorzaak kan ik me niet herinneren. 9k heb je wel een nieuw blok voor lijkt me ??????