je moet alleen heel snel overschakelen, kort na elkaar, bijna geen kans om de boost/vermogen te gebruiken of je moet alweer schakelen zeg maar.
Leuk om te zien dat dit topic nu nog wordt ontdekt door veel mensen, misschien moet ik maar iets vaker updaten!Macboy schreef:Dit dus !René Kloeze schreef:Dat ik dit topic nooit heb gezien! Wat een geniaal apparaat zeg! En je daily mag er ook wezen!
Vermogen zit inderdaad best hoog/kleine range, maar het voelt eigenlijk niet vervelend omdat je een soort van aan het koppelsurfen bent door de gigantische lange overbrengingenGTRene schreef:dat gaat wel rap![]()
je moet alleen heel snel overschakelen, kort na elkaar, bijna geen kans om de boost/vermogen te gebruiken of je moet alweer schakelen zeg maar.
EvdP schreef:Leuk filmpje. De teller kan het niet bijbenen in de 1 zeker?
ThanksMartijnGizmo schreef:0-200 in zo'n 12s, incl. wielspin...
Tristan schreef:Gaat lekker van kiet, zeg!![]()
Martijn M schreef:Dat loopt verdomd lekker door zeg
Heb nog de standaard koppelingsplaat, maar een dubbel diaframa drukgroep. Dus inderdaad lekker zwaar pedaal. Moet zeggen dat ik me er niet erg aan stoor, hij koppelt verder wel lekker. Alleen file is inderdaad echt een hel maar het is sowiezo geen ideale daily dus dat is voor mij niet zo'n ramp.EvdP schreef:Jij hebt nog gewoon de originele M30 plaat en drukgroep? Ik had voor mijn M106 al een Sachs sport koppeling en drukgroep. (Daar werd ik niet heel blij van in de file...)
Thanks! Ben altijd beetje bang geweest dat een sinterplaat heel happerig wordt, dat is eigenlijk de rede dat er nog geeneen inzat. Misschien valt het wel mee, ga het toch maar proberen.Bert ///M3 schreef:Sinterplaat koppelingen zijn inderdaad drama voor dagelijks gebruik.
Kan je denk ik beter multi plate nemen met evt een andere cilinder dat hij ook niet zo zwaar gaat.
Gaaf apparaat verderwerk jij nog steeds bij Mosselman?
He, Klopt helemaal! Zoals Estoque al aangaf heb ik zaterdag de Volante rally gereden die in Ede starte.SvB schreef:Nick,
Reed je vanochtend in Ede met de BMW ??
Zo ja dan zag ik je, ik reed vanuit het industrieterrein in Ede de A30 op richting Barneveld.
Thanks, inderdaad cosmetisch geen parel maar dat hoeft ook nietEstoque schreef:Heb daar ook even onder de kap gekeken van dit beest. Ondanks dat de auto een beetje ruw is (houd ik wel van, want dat betekend dat hij gebruikt wordt) is het onder de kap gewoon erg netjes en gaaf gemaakt.
Helaas de bmw niet in actie gezien omdat wij eerder gestart waren en onderweg nogal wat probleempjes hadden (gescheurde waterslang in onze witte 242 Turbo).