Valt me wel even flink tegen van een forum wat driving-FUN heet, het lijkt meer op driving-WHINY BITCHES.
Als de kantklossende magnificent loser geen deuk in een pakje boter rijdt, zou je hem op Assen in een RWD ook wel voor moeten blijven.luco hornsveld schreef: En dan moet ik maar water bij de wijn blijven doen?
Kom op zeg, er zijn zat aanbiedingen gedaan wat betreft auto's, maar dat wilde die allemaal niet.
Maar laat maar is een zinloze discussie als die nou eerst eens wedstrijden gaat rijden en dan pas oordeelt.
Zelfde als illegale auto's
JR wordt gewoonweg beschuldigd dat ze illegaal rijden.
Wel gek dat toen andre daar reed alle andere teams daarvan beschuldigd werden, nu rijdt hij er niet meer en zijn ineens hun auto's illegaal.
ja je moet wat doen he om excuses te verzinnen als je niet wint.
Want alleen winnen telt, de rest is veldvulling![]()
![]()
![]()
Nou dan hebben er gisteren 6 als veldvulling gereden
Ringmazda, theoretisch allemaal mooi hoor, maar 20 kilo scheelt echt geen seconde, zeker niet op 1200 of 1300 kilo, dan zou namelijk de andere seat in onze klasse zonder motorupdate al 7 sec sneller moeten zijn want die is 140 kilo lichter, zo simpel is dat rekensommetje dus niet.
Inderdaad. Deze uitdaging had je gewoon aan moeten gaan. Eventueel met een 2e fwd auto erbij, dat was ook wel te regelen.Snipe schreef:
Als de kantklossende magnificent loser geen deuk in een pakje boter rijdt, zou je hem op Assen in een RWD ook wel voor moeten blijven.
Je hebt me door rekelluco hornsveld schreef: Ringmazda, theoretisch allemaal mooi hoor, maar 20 kilo scheelt echt geen seconde, zeker niet op 1200 of 1300 kilo, dan zou namelijk de andere seat in onze klasse zonder motorupdate al 7 sec sneller moeten zijn want die is 140 kilo lichter, zo simpel is dat rekensommetje dus niet.
Naja, een Andre heeft natuurlijk 200x zoveel ervaring, maar van die 5 seconden afsnoepen werd lastig heb ik gemerkt. Heb geen curbstones meegepakt, dat is misschien een seconde winst met afsnijden en aansnijden en een beetje meer lef hier en daar voor de volgende seconde maar dan zitten er toch nog 3 seconden in voor de echte stuurman... die pak je er niet zomaar ff af als je net komt kijken en verder geen competities rijdt etc....Wouter81 schreef:Ook 2.10 vind ik heel knap Rody! Is ook echt wel snel.
Ik heb je net de .dbn files van mij en Andre toegestuurd, daar mag je mee doen wat je wiltRuben schreef:Moeten we zelf nog een lijstje gaan samenstellen uit de hier vermelde gegevens of plaatsen jullie zelf ff een overzichtje?
Ik doe net zo lelijk als jijHielke schreef:Luco, waarom ga je nou zo tekeer?
Ik heb nog nooit een goede rijder meegemaakt die het wat uitmaakte of ie RWD, AWD of FWD op wat voor baan dan ook moest rijden om zich als rijder te bewijzen. Je hebt in de discussie uiteindelijk gezegd dat zowel baan als auto je niks uitmaakten maar dat de 13e juli je niet paste. Dat is prima, ik kan niet in jou agenda kijken.
Misschien kun je er een volgende keer wel bij zijn. Maar dan in een normale en prettige sfeer graag. Zo'n dag staat dan helemaal los van mijn kritiek die ik op het functioneren in de DSC had, heb en zoals het nu gaat zal blijven houden. Als jij of anderen zich daar persoonlijk door voelen aangesproken dan is dat jullie probleem. Toen Andre nog DSC reed had ik die kritiek ook. Hij voelde zich daar als rijder niet door aangesproken.
En trouwens, Jan Ozephius heeft ons ook al aangeboden om in zijn Mini op Zandvoort te gaan rijden. Laten we dan even bij hem navragen of dat aanbod nog staat en of er door hem voorwaarden aan verbonden zijn. Is dat akkoord?
Nee!Macboy schreef:Plaats hier nou even een overzicht van de rondetijden dan !
Je gaat 'm niet zomaar uit de weg, maar je doet er wel gruwelijk erg je best voorluco hornsveld schreef:.
Zoals ik al eerder zei ga ik niet zomaar een uitdaging uit de weg, en by the way, heb ik nooit geroepen dat ik sneller zou zijn, jij andersom dacht ik wel :banaan: :banaan:
Dus feitelijk heb ik niks te verliezen.
Nu draai je het weer omHielke schreef:Je gaat 'm niet zomaar uit de weg, maar je doet er wel gruwelijk erg je best voorluco hornsveld schreef:.
Zoals ik al eerder zei ga ik niet zomaar een uitdaging uit de weg, en by the way, heb ik nooit geroepen dat ik sneller zou zijn, jij andersom dacht ik wel :banaan: :banaan:
Dus feitelijk heb ik niks te verliezen.![]()
Jij hebt gezegd dat ik "geen deuk in een pakje boter rij", ik heb nooit gezegd (niet tegen jou en ook nooit tegen iemand anders) dat ik sneller zou zijn.
Als DSC rijder heb je in een challenge waarin het 100% om de capaciteiten van de rijder gaat ipv om de lengte van de trailer,het formaat van de tent, het sponsorgeld, de prijs van de auto etc. etc. inderdaad helemaal niets te verliezen. Je kunt er alleen maar winnen. Als was het alleen maar respect.
Je moet dan wel komen opdagen.
Hebben Andre en Laurens met dezelfde Dacia gereden? De ene huur BMW was al 4 seconden sneller dan de andere. In de DSC veredelde 130i van Laurens werd door hem een 1.56 op Zandvoort gereden. Andre reed met een nagenoeg standaard 130i cup een paar weken terug een 1.53 op Zandvoort.Peter Tunissen schreef:2.05 is een mooie snelste tijd met zo'n huurauto!
Ik zie ook erg mooie analyses staan.![]()
Dan wil ik me er ook nog wel aan eentje wagen.
Hielke schreef:Luco, ik hou erover op hoor. Ik heb al teveel tijd aan jou gespendeerd.
.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten