Ferdi Gielen schreef:Om anderen nog maar eens te herhalen: HELD!!
Baal zelf dat ik te groot ben voor zo'n ding, anders had er wel een 90 versie gestaan.
Alleen 2 vragen, waarom niet voor een 110 gegaan? Is net iets praktischer en dacht ook als grijskenteken te rijden.
En waarom geen TD5? Vooral de laatste versie schijnt erg goed te rijden.
Desalnietemin kan ik met lichte trots zeggen toch wel stinkend jaloers te zijn
Dit is zelfs een 130 en idd heeft met lengte chassis te maken niet met motorisering)Luco schreef:Ferdi Gielen schreef:Om anderen nog maar eens te herhalen: HELD!!
Baal zelf dat ik te groot ben voor zo'n ding, anders had er wel een 90 versie gestaan.
Alleen 2 vragen, waarom niet voor een 110 gegaan? Is net iets praktischer en dacht ook als grijskenteken te rijden.
Dit is toch een 110, want een 90 heeft geen 5 zitplaatsen
de 90 of 110 staan toch niet voor het vermogen maar voor de wielbasis.
Inderdaad, op een Defender horen natuurlijk gewoon stalen velgen. En je moet er even een paar duizend kilometer mee rijden, hij glimt nog iets te hard nuallen schreef:Velgen vind ik voorlopig wel best. Op de foto oogt het wat minder. Maar ik vind ze wel passen bij het karakter van de auto. De Defender is van oorsprong niet bedoeld als een 'blingmobiel' en dat is exact de reden waarom ik er weg van ben.![]()
Ik ben 1 mtr 88 en pas niet lekker achter het stuur van een standaard Defender 90.Arthur schreef:Hoe groot ben jij Ferdi? M'n zwager is 2m+ en de rest van de familie is ook XXL. Hebben meerdere Laro's. Kort, lang, open, dicht maar hoor ze niet klagen? Wel past hij de stoelen aan, zoals eerder gemeld. Wat zeg ik, hij past alles aan![]()
Maar dat terzijde, ze passen er wel in.
Dat dus inderdaad, maar de vraag waarom geen 110 is wel duidelijk beantwoordTim N schreef:Dit is zelfs een 130 en idd heeft met lengte chassis te maken niet met motorisering)Luco schreef:Ferdi Gielen schreef:Om anderen nog maar eens te herhalen: HELD!!
Dit is toch een 110, want een 90 heeft geen 5 zitplaatsen
de 90 of 110 staan toch niet voor het vermogen maar voor de wielbasis.
Ontstaan door inches als ik het goed onthouden heb. 90 is de 2 deurs, 110 4/5 deurs en 130 de onbenullig uberlange bazenuitvoering die je nergens normaal kunt parkeren
ooo I love, wat een brute bak zoMartijnGizmo schreef:V8 erin natuurlijk!![]()
Roy RS schreef:Heb je ook garantie op roest of zeggen ze dan "ja maar meneer u hebt hem zomaar buiten in de regen gezet, dan snapt u zelf vast ook wel dat dat niet onder 'redelijk gebruik' valt"
Volgens mij is zon transit blok wel erg betrouwbaar toch? Die rijden er zoveel mishandelde rond met 3 ton op de teller en die rijden ook nog...ik zou t ook allemaal best aandurven, in tegenstelling tot een range rover
Gebruikers op dit forum: De fiscalist, Djessey, Fabian, HarryC, Kadett en 1 gast