In werkelijkheid rijdt ik in een EVO V RS
Dagdromen: wat is je ultieme DF auto
- TR6ME
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 21 nov 2007, 12:42
- Locatie: Gelderland
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Is dat niet nog steeds het snelste vliegtuig ter wereld?? Was toch een verkenningsvliegtuig. Vloog iets van 3500km/u als ik me niet vergis.Pascal schreef:@TR6ME;het is geen stealth,maar een Lockheed SR-71 Blackbirden dat vliegt geweldig;London-->New York in 1 uur en 54 min. 8) .
In werkelijkheid rijdt ik in een EVO V RS.
- Ahmed
- Berichten: 2779
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:51
- Locatie: F30 328i / E46 330i / Fireblade SC57
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Ben even wat gaan googlen
. Is wel off-topic, maar toch wel nice
.
- topsnelheid van 3607,38 km/u
- New York - London: 1 uur, 54 minuten en 56,4 seconden
- De vleugelvoorrand bereikt op topsnelheid een temperatuur van 427 graden Celsius.
- De bemanning draagt speciale op maat gemaakte druk-vliegpakken omdat boven een hoogte van 20 Km water kookt bij 37 graden Celsius. Als de cabinedruk zou wegvallen zou de bemanning direct koken.
- De Blackbird is in werkelijkheid heel erg donker blauw, vrijwel niet te onderscheiden van zwart.
- Op de romp van de Blackbird staan aanwijzingen voor het personeel. Deze aanwijzingen vermelden hoe de piloten het vliegtuig moeten verlaten na het landen zonder zich te verbranden, aangezien het vliegtuig gloeiend heet is.
- De speciale radarabsorberende verf bevat miljarden microscopisch kleine ijzeren balletjes.
Leuk dingetje dus
- topsnelheid van 3607,38 km/u
- New York - London: 1 uur, 54 minuten en 56,4 seconden
- De vleugelvoorrand bereikt op topsnelheid een temperatuur van 427 graden Celsius.
- De bemanning draagt speciale op maat gemaakte druk-vliegpakken omdat boven een hoogte van 20 Km water kookt bij 37 graden Celsius. Als de cabinedruk zou wegvallen zou de bemanning direct koken.
- De Blackbird is in werkelijkheid heel erg donker blauw, vrijwel niet te onderscheiden van zwart.
- Op de romp van de Blackbird staan aanwijzingen voor het personeel. Deze aanwijzingen vermelden hoe de piloten het vliegtuig moeten verlaten na het landen zonder zich te verbranden, aangezien het vliegtuig gloeiend heet is.
- De speciale radarabsorberende verf bevat miljarden microscopisch kleine ijzeren balletjes.
Leuk dingetje dus
- TR6ME
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 21 nov 2007, 12:42
- Locatie: Gelderland
Fan-tas-tisch!!!Mark Nauta schreef:Ben even wat gaan googlen. Is wel off-topic, maar toch wel nice
.
- topsnelheid van 3607,38 km/u
- New York - London: 1 uur, 54 minuten en 56,4 seconden
- De vleugelvoorrand bereikt op topsnelheid een temperatuur van 427 graden Celsius.
- De bemanning draagt speciale op maat gemaakte druk-vliegpakken omdat boven een hoogte van 20 Km water kookt bij 37 graden Celsius. Als de cabinedruk zou wegvallen zou de bemanning direct koken.
- De Blackbird is in werkelijkheid heel erg donker blauw, vrijwel niet te onderscheiden van zwart.
- Op de romp van de Blackbird staan aanwijzingen voor het personeel. Deze aanwijzingen vermelden hoe de piloten het vliegtuig moeten verlaten na het landen zonder zich te verbranden, aangezien het vliegtuig gloeiend heet is.
- De speciale radarabsorberende verf bevat miljarden microscopisch kleine ijzeren balletjes.
Leuk dingetje dus
Enne... een EVO V RS in het matzwart is een STEALTH!
-
Pascal
- Berichten: 629
- Lid geworden op: 18 aug 2007, 15:52
-Er gaat alleen JP7 als brandstof in ipv kerosine en dat heeft een extreem hoog octaangetal;verder kun je het ontsteken ervan met een ''gewone'' vlam vergeten;er moet eerst een bepaalde chemische reactie met een andere stof worden opgewekt om de benodigde extreme temp. te bereiken en de motoren te starten.
-De eerste tekeningen waren er al in 1960(!) en het eerste type(A-12) vloog in 1962 door de afwezigheid van oa de spionage apparatuur nog iets harder dan de SR-71.
-Pas in de jaren '80 maakte men het bestaan ervan bekend.
-Het plafond is 27000 m. ,zodat je duidelijk de ronding van de aarde ziet.
Sorry voor de offtopic
- G Kolkman
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Locatie: Eindhoven
Lancer evo of 997 gt3 in rallyspec.
Dit vanwege mijn voorliefde voor slechte/smalle/afwisselende wegen en dan heb je aan al die smoothe hyperauto's helemaal niks qua driving fun. En aangezien het om één auto ging voor DRIVING FUN valt al dat spul onherroepelijk af. Ik zou zelfs diep ongelukkig worden als ik weer eens een zandpad links moet laten liggen omdat die auto waar ik in rijd na 5 meter op z'n bodemplaat vast staat of omdat je zo fors moet afremmen dat die evo waar je net nog zo vlot bij wegreed je al springend over de drempel weer voorbij komt zetten, alwaar jij met 25km/u de schaafschade aan je veel te dure carbonnen voorlip minimaal probeert te houden
.
Dit vanwege mijn voorliefde voor slechte/smalle/afwisselende wegen en dan heb je aan al die smoothe hyperauto's helemaal niks qua driving fun. En aangezien het om één auto ging voor DRIVING FUN valt al dat spul onherroepelijk af. Ik zou zelfs diep ongelukkig worden als ik weer eens een zandpad links moet laten liggen omdat die auto waar ik in rijd na 5 meter op z'n bodemplaat vast staat of omdat je zo fors moet afremmen dat die evo waar je net nog zo vlot bij wegreed je al springend over de drempel weer voorbij komt zetten, alwaar jij met 25km/u de schaafschade aan je veel te dure carbonnen voorlip minimaal probeert te houden
- Downforce Hans
- Berichten: 12616
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Pascal schreef:Nee,alleen verkrijgbaar in wit;over die Blackbird heb ik verder wel wat leuke lectuur;nog een paar leuke weetjes:
-Er gaat alleen JP7 als brandstof in ipv kerosine en dat heeft een extreem hoog octaangetal;verder kun je het ontsteken ervan met een ''gewone'' vlam vergeten;er moet eerst een bepaalde chemische reactie met een andere stof worden opgewekt om de benodigde extreme temp. te bereiken en de motoren te starten.
-De eerste tekeningen waren er al in 1960(!) en het eerste type(A-12) vloog in 1962 door de afwezigheid van oa de spionage apparatuur nog iets harder dan de SR-71.
-Pas in de jaren '80 maakte men het bestaan ervan bekend.
-Het plafond is 27000 m. ,zodat je duidelijk de ronding van de aarde ziet.
Sorry voor de offtopic.
Vergeet ook niet dat het vliegtuig lekte als een mandje als het koud op de grond stond.
Een maal gestart en opgestegen moest het gelijk weer bij getankt worden anders kwamen ze ondanks de snelheid niet erg ver.
lijkt mijn Covette wel,behalve dat lekken dan.... 8)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Google [Bot], Mark en 4 gasten
