Mijn keuze? Ik ben graag de langzamere S2000 rijder. Technisch gezien een mooi atmosferisch juweeltje. 8)
En daarom zou ik liever een atmosferische 2.4 tii hebben... Of als het dan echt niet anders kan, hebben ze bij BMW ook nog wel een mooie 3.2 ergens liggenallen schreef:
Mijn keuze? Ik ben graag de langzamere S2000 rijder. Technisch gezien een mooi atmosferisch juweeltje. 8)
Hulde, fantastische post. Denk ook daarom dat een 240pk 1-serie absoluut meer dan voldoende is voor voldoende plezier.allen schreef:@Opa: Met een 300 pk auto knal je je pedaal 2,5 seconden naar de bodem en rijdt je bijv. 150 op de slingerende bergpassen. Wellicht heeft je auto zoveel koppel dat je eigenlijk niet eens meer hoeft te schakelen ook. Gewoon de bak in 4, af en toe een bliep op het gas en weer op de rem. Met minder vermogen (en een gebrek aan koppel onderin) moet de auto veel harder werken. Moet je blijven schakelen om de gang er in te houden en als je een fout maakt bij een haarspeldbocht omhoog verlies je erg veel snelheid. Proberen om de snelheid er zoveel mogelijk in te houden. Dat vind ik leuk. Daarom hoop ik ook het liefst dat de 1 straks zou komen met een atmosferisch blok ipv een 2 of zelfs 3,5 liter turbo waar waarschijnlijk weer direct een bak koppel en vermogen beschikbaar is.
Maar zoals eerder gezegd: 99 procent zal nooit begrijpen dat je om die reden lol kunt hebben. Daarvoor zal altijd gelden dat meer per definitie beter is.
We carry VMR VB3 CSL style wheels with a fitment of 18x8.5 +40 front 18x9.5 +45 rear, if you are interestedin 18"s.
Rcommended tire sizes are 225/40/18 front 255/35/18 rear.
Here are a couple pictures in 19", same fitment:
hmromo schreef:http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=275515
Voorproefje opvolger...........................hatch, nou ja denk er zelf maar een kont aan dan..............
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten