GTRene deel 1 8) [/img]
BMW 1 series coupe (vanaf pag 6 verder)
- GTRene
BMW 1 series coupe (vanaf pag 6 verder)
Tja tis zo'n leuk ding, dacht die verdient een eigen draadje:

GTRene deel 1 8) [/img]
GTRene deel 1 8) [/img]
Laatst gewijzigd door GTRene op 24 jun 2009, 11:48, 3 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
verder met deel 2

Laatste foto uit de reeks een tekening, maar erg stoer vind ik 8)

Ik vind persoonlijk dat de 135 Tii coupe zoals op de foto's te zien is weer iets heeft van wow , net als de E30 M3 van destijds en nog steeds bij me doet, en da's een goed teken 8)
GTRene

Laatste foto uit de reeks een tekening, maar erg stoer vind ik 8)
Ik vind persoonlijk dat de 135 Tii coupe zoals op de foto's te zien is weer iets heeft van wow , net als de E30 M3 van destijds en nog steeds bij me doet, en da's een goed teken 8)
GTRene
Laatst gewijzigd door GTRene op 24 jun 2009, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- GTRene
De remmen, die nieren, die diffuser die carbon delen, dat interrieur....o maar een paar dingen te noemen...heerlijk ding zo lijkt het 8)
hier bv supersize remmen, big picture let eens op de wielbouten, titanium?? en die wielslotbout, zelfde kleur als die supercoole remklauwen...zulke mooie remmerij wil ik ook wel 8)
[img:1280:1024]http://images.worldcarfans.com/articles ... ni16L2.jpg[/img]
en hier de andere foto's in het groot te downloaden, en yevens de Pres release:
http://www.worldcarfans.com/9071024.001 ... t-at-tokyo
hier bv supersize remmen, big picture let eens op de wielbouten, titanium?? en die wielslotbout, zelfde kleur als die supercoole remklauwen...zulke mooie remmerij wil ik ook wel 8)
[img:1280:1024]http://images.worldcarfans.com/articles ... ni16L2.jpg[/img]
en hier de andere foto's in het groot te downloaden, en yevens de Pres release:
http://www.worldcarfans.com/9071024.001 ... t-at-tokyo
- Bert ///M3
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Sander S.
.35i komt er in, met zo'n 340 pk.
Ik heb al aangegeven bij mijn dealer dat zodra dat ding voor hun te bestellen is dat ze me gelijk even een contract moeten mailen en dat ze em kunnen bestellen.
Vind dat ding zo kick. Ook al zou ie niet helemaal perfect zijn, kooi erin, onderstel en remmerij upgraden. Chippie erop en dan E90/E92 M3-tjes opjagen. Dan heb je een trackday auto waar je gewoon normaal mee naar de circuits kunt rijden en eentje die ook jaren meegaat.
Helemaal gezien het feit dat autorijden steeds minder leuk word gemaakt.
Toch
Ik heb al aangegeven bij mijn dealer dat zodra dat ding voor hun te bestellen is dat ze me gelijk even een contract moeten mailen en dat ze em kunnen bestellen.
Vind dat ding zo kick. Ook al zou ie niet helemaal perfect zijn, kooi erin, onderstel en remmerij upgraden. Chippie erop en dan E90/E92 M3-tjes opjagen. Dan heb je een trackday auto waar je gewoon normaal mee naar de circuits kunt rijden en eentje die ook jaren meegaat.
Helemaal gezien het feit dat autorijden steeds minder leuk word gemaakt.
Toch
- GTRene
18 inch wielen zitten eronder en die remmen passen net zo te zien
, het lijkt alsof de remmen niet meteen geupgrade hoeft te worden..?
anyway, zou top zijn Sander als je 1 van de eersten kan zijn die ermee aankomt, dat ding ziet er gewoon al klaar uit...misschien 2008 of uiterlijk 2009 zal ie er toch wel zijn lijkt me.

anyway, zou top zijn Sander als je 1 van de eersten kan zijn die ermee aankomt, dat ding ziet er gewoon al klaar uit...misschien 2008 of uiterlijk 2009 zal ie er toch wel zijn lijkt me.
- Bert ///M3
Blokken moet je wel upgraden voor een trackauto natuurlijk.
Wat ik trouwens hier en daar op de USA forums lees is een .35i motor anders helemaal niet zo goed op een circuit. Powerwise wel, maar veel problemen met olietemperatuur en in limp mode springen enz. Best kans dat er nog wel wat aan gebeuren moet dus qua oliekoelers enz.
Wat ik trouwens hier en daar op de USA forums lees is een .35i motor anders helemaal niet zo goed op een circuit. Powerwise wel, maar veel problemen met olietemperatuur en in limp mode springen enz. Best kans dat er nog wel wat aan gebeuren moet dus qua oliekoelers enz.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Dik ding! 8) vooral schuin van achteren is die mooi.
[img:300:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/12247.jpg[/img]
Zijn trouwens dezelfde stoelen die in een Mini zitten (en in mijn Clubman komen)
[img:800:1000]http://images.worldcarfans.com/articles ... ini21L.jpg[/img]
[img:300:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/12247.jpg[/img]
Zijn trouwens dezelfde stoelen die in een Mini zitten (en in mijn Clubman komen)
[img:800:1000]http://images.worldcarfans.com/articles ... ini21L.jpg[/img]
-
Zal ik dan maar de eerste zijn die baalt van het blok? Ik had gehoopt dat bmw dat blok van de 320si toch een keer in een 1 serie zou knallen. Die vervolgens naar 220-240 pk atmosferisch door te tunen en waarin je echt moest werken. Dan was hij voor mij hoogst waarschijnlijk betaalbaar en was m'n vierfapfetish vervuld.
Nu heb je een megavermogen wat op zich wel leuk is maar zal de prijs zo moeten zijn dat ik dat er nooit voor over zou hebben. Dan koop ik liever een boot.
Nu heb je een megavermogen wat op zich wel leuk is maar zal de prijs zo moeten zijn dat ik dat er nooit voor over zou hebben. Dan koop ik liever een boot.
- GTRene
Tja, misschien komt er als verrassing uit de hoge hoed nog de NA motor in die ze in the USA 128i gaan noemen?
dus 230pk om te beginnen uit de 3.0, en in de 130i heeft ie al 265pk dus ook niet te moeilijk om naar zo'n 280pk te brengen en dan NA...wie weet 8)Two versions of the 1-Series Coupe will be available to North Americans,the 128i and the 135i, using powerplants that are found in the 3-Series and 5-Series range. The 128i is powered by a 3.0-liter straight six that makes 230 horsepower and 200 lb-ft of torque, which is plenty for a compact-sized car.
- Niels
- Auto: Prius+
- rudie ter hogt
-
Michel, als ik alle stickers en die blauwe accentjes weg denk kan ik er wel wat van maken. Ik vind de motorkeuze alleen jammer. Het was leuk geweest als hij kwa prijs kon concurreren met auto's als een R32, S3, etc. Gewoon een paar duizend meer. Atmosferisch vierpittertje die bijv. 8500 rpm draait. Marketingsausje er omheen en voila... Nu wordt het een onbetaalbare auto voor de Modale Sjonnie. Gemiste kans.
- Bert ///M3
Tsja hou je toch. De 1 wil atmo de ander turbo.
Voor op straat lijkt het me wel wat, fris flashy kleurtje, genoeg PK's. Als de handling wat beter in orde is als bij de gewone 135i kan het best wat worden. Maar het zal ook van de prijs afhangen idd.
Puur rationeel gezien heeft een Tii geen enkele toegevoegde waarde als circuitauto. (beetje hetzelfde als het CSL verhaal) Misschien als je er af en toe eens mee rijd, maar als je wat serieuzer in de weer gaat ala rolkooien, andere onderstellen, sperdiff er onder enz enz dan kan je dat net zo goed op een gewone 135i zetten, en die extra centen in je zak houden. Het is dan gewoon onzin om een een Tii te kopen. Alles wat die auto's net dat beetje extra geeft loop je er dan weer af te slopen dus dat heeft ook niet veel zin
Goed je mist een mooi kleurtje en een carbon kap, maar dat is het wel. Remmen zitten ook op de gewone 135i volgens mij 
Voor op straat lijkt het me wel wat, fris flashy kleurtje, genoeg PK's. Als de handling wat beter in orde is als bij de gewone 135i kan het best wat worden. Maar het zal ook van de prijs afhangen idd.
Puur rationeel gezien heeft een Tii geen enkele toegevoegde waarde als circuitauto. (beetje hetzelfde als het CSL verhaal) Misschien als je er af en toe eens mee rijd, maar als je wat serieuzer in de weer gaat ala rolkooien, andere onderstellen, sperdiff er onder enz enz dan kan je dat net zo goed op een gewone 135i zetten, en die extra centen in je zak houden. Het is dan gewoon onzin om een een Tii te kopen. Alles wat die auto's net dat beetje extra geeft loop je er dan weer af te slopen dus dat heeft ook niet veel zin

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- GTRene
Stel nou (ik las net ergens dat ze hem in 2009 op de markt willen brengen) dat ze alleen NA willen en een moderne motor das duidelijk, maar laat BMW eens gek doen, ze hebben nu die mooie V8 uit de nwe M3 en bij BMW houden ze nogal van cilinders afzagen
als ze van die moderne V8 nu 2 cill afhalen houden ze en hebben ze een nieuwtje volgens mij een mooie V6 over
niet dat ik van V6 auto's hou, maar BMW zou daar best wat mee kunnen doen, immers korte motor gewicht mooi naar achteren en toch modern en high tech...
http://www.motorpasion.com/2007/03/22-e" onclick="window.open(this.href);return false; ... omments/2/

GTRene

http://www.motorpasion.com/2007/03/22-e" onclick="window.open(this.href);return false; ... omments/2/
GTRene
Laatst gewijzigd door GTRene op 24 jun 2009, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sjaak Langendoen