LOLRico v Velzen schreef:Maar een grotere parketvloer past toch niet in de kamer ?


Precies mijn motto, als het toch vervangen moet worden kun je net zo goed meteen upgraden! 8)Femme schreef:De B10 3.2 Touring produceert een rammelend geluid dat van onder de auto komt als er op slecht wegdek en drempels wordt gereden. De wagen is op de brug geweest en het probleem is gediagnosticeerd als zijnde loszittende stabilisatorstangen. Voor hebben ze aan beide kanten speling en achter aan één kant. De stabilisators zullen vervangen worden M5-exemplaren die voor 3 millimeter en achter 2,5mm dikker zijn.
De prijs kan hopelijk nog wat lager als de Engelsman die ook zijn Roadster S wil superchargen erin meegaat.The TS will work with M52 based engines, the problem is that we need to develop a custom software and boost setup for this application as well as manufacture some custom hardware to fit the Alpina setup in regards to throttle body etc.
It is doable, but it will cost in the EUR 10-12K range installed at ESS for a custom spec TS2.
There will also be no guarantees as we have never worked with this Alpina modified engine and we do not know it's limits. I do however feel that 6-7PSI intercooled and around 400HP will not be a problem. Another option is to use custom made, lowered compression pistons and more boost if you are looking for close to 500HP.
Gebruikers op dit forum: Cazzo46, JdvPolo, MarcelV, Martijn 327i en 10 gasten