De Mov'it remmen gaan samen met een voorvelg terug naar de fabriek. Er komt een set die groter is, zodat de remklauw verder van het hart van de velg komt te staan. Het is jammer dat ik hierdoor een paar weken extra moet wachten maar er is mij duidelijk gemaakt dat het nodig is.
Iig thumbs up voor Dick en Mov'it.
De auto stond vandaag opgetuigd met alles erop behalve de uitlaten. Het resultaat wordt super.
Ik heb geïnformeerd voor prijzen van Recaro's Pole Position met leren bekleding, stiksels in Alpina kleuren, Alpina tekstlogo en stoelverwarming bij een leerbekleder maar heb helaas nog geen antwoord ontvangen. De stoelen moeten er gewoon in voor de finishing touch

.
De B10 3.2 Touring produceert een rammelend geluid dat van onder de auto komt als er op slecht wegdek en drempels wordt gereden. De wagen is op de brug geweest en het probleem is gediagnosticeerd als zijnde loszittende stabilisatorstangen. Voor hebben ze aan beide kanten speling en achter aan één kant. De stabilisators zullen vervangen worden M5-exemplaren die voor 3 millimeter en achter 2,5mm dikker zijn.
Tevens laat ik de koppeling en eventueel het vliegwiel vervangen (de motor maakt nu erg traag toeren). De koppeling is gaar aan het worden. De slag en aangrijpingspunt van het pedaal veranderd onder belasting en het koppelingspedaal heeft een nogal sticky en mushy gevoel. De koppeling zal er hoe dan ook aan gaan in de periode dat ik deze auto nog wens te rijden en dus kan ik hem maar beter meteen vervangen zodat ik zolang mogelijk plezier heb van een nieuwe. Ik ben nu alleen nog aan het uitzoeken wat de (aftermarket) mogelijkheden zijn bij een auto met een aangepaste US E36 M3 motor in een 528i met een koppeling waarvan het onderdeelnummer overeenkomt met dat van een 540i

.